Rezultatele inregistrate se datoreaza in mare parte investitiilor in marketing, compania lansand pe parcursul anului mai multe noutati, au explicat reprezentantii Farmec.
Conform datelor companiei de cercetari de piata Nielsen, raportate pentru intervalul ianuarie-august 2010, Farmec este lider de piata in segmentul de ingrijire faciala, cu o cota cantitativa de 25,78%. Brandul
Gerovital a inregistrat, cumulat, o cota cantitativa de 15,73% in segmentul produselor de ingrijire a fetei, mentinandu-se lider de piata, si o cota valorica de 13,10%, in timp ce Laptele Doina este in continuare lider pe segmentul demachiantelor, cu o cota cantitativa de 17,33%.
„Ne-am consolidat pozitia pe diferite segmente, in ciuda faptului ca efectele crizei asupra pietei de cosmetice si comportamentului de consum au fost mai vizibile anul acesta”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca.
„Eforturile de comunicare au fost mai intense anul acesta si s-au reflectat in vanzari. In prezent, derulam pentru gama de ingrijire a parului Gerovital Plant Tratament o noua campanie integrata, care are o importanta componenta online”, a adaugat Turdean.
Gama Gerovital Plant Tratament este lider de piata valoric la opt luni, in categoria tratamentelor pentru par, cu o cota de 16%. In segmentul cremelor de maini, brandul Farmec ocupa, de asemenea, prima pozitie, cu o cota de piata cantitativa de 26%. Farmec este lider de piata, in volum si valoare, si pe segmentul produselor de curatare pentru bucatarie, cu produsele Triumf si pe segmentul detartrantilor, cu brandul Nufar.
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator romanesc de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care Gerovital, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Obsesie si Athos.
Produsele Farmec sunt prezente in tari de pe toate continentele lumii, cum ar fi Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA.