In Romania, piata de snaksuri sarate este in prezent dominata de chipsuri, biscuitii sarati fiind la inceput de drum, cu un numar redus de sortimente.
Prin lansarea gamei TUC, Kraft Foods Romania isi propune dezvoltarea acestui segment.
Compania investeste peste 2 mil. lei pentru sustinerea lansarii produsului in 2010. Campania de sustinere a acestuia va include TV, print, panotaj stradal, internet, sampling si activitati in magazine.
Biscuitii sarati lansati de Kraft in Romania se diferentiaza de snaks-urile traditionale prin continutul mare de cereale (72%), printr-un aport redus de grasimi datorat procesului de coacere, si nu prajire, prin care sunt obtinuti, au precizat reprezentantii companiei.
Istoria biscutilor TUC incepe in anul 1958, cand proprietarul unei cofetarii din Belgia pleaca in SUA, unde descopera biscuitii sarati, care erau in acele timpuri complet necunoscuti in Europa, fiind considerati un produs tipic american.
Primii biscuiti sarati TUC au fost astfel produsi in mica fabrica a cofetarului. Numele biscuitilor sarati TUC provine de la initialele ?Trade Union Corporation?, denumire pe care cofetarul belgian a citit-o intr-un ziar in drumul sau de intoarcere in tara natala.
Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo.
Conform studiului de piata MEMRB, Kraft Foods detine pozitia numarul 1 pe piata de cafea si ciocolata in Romania si o pozitie importanta pe piata de biscuiti.