Anul trecut, compania a inregistrat un avans de 30% pe segmentul rezidential comparativ cu 2009.
Cresterea este raportata atat ca numar de mini watercoolere instalate, respectiv clienti noi care au apelat la acest serviciu, cat si din punct de vedere al consumului de apa imbuteliata la cutie de 10 litri, care a atins 3 milioane de litri.
„Si in acest an continuam focusul pe segmentul rezidential, pentru care am lansat deja abonamente noi, adaptate fiecarui tip de consumator”, a declarat Mihai Matyas (foto), director general La Fantana Romania.
Compania estimeaza pentru 2011 o crestere volumica de pana la 5% si o usoara majorare a portofoliului de clienti, atat din randul companiilor, cat si a consumatorilor casnici.
La Fantana are o istorie de peste 10 ani in Romania si in prezent este lider de piata pe segmentul distributiei si imbutelierii de apa naturala consumata prin intermediul watercoolerelor, atat pentru companii, cat si pentru mediul rezidential, potrivit datelor proprii.
Grupul La Fantana numara in prezent 600 de angajati in Romania si Serbia, doua unitati de imbuteliere in Romania (una la Bucuresti si una la Talmaciu) si o unitate de imbuteliere la Mitrovo Polje, in Serbia.
La Fantana deserveste in Romania un numar de 25.000 de clienti companii si institutii iar numarul watercoolerelor instalate este de 55.000 la nivelul intregii tari.