In 2009, compania a inregistrat o cifra de afaceri neta de 612,4 mil. lei (144 mil. euro), potrivit datelor de la Registrul Comertului.
Raportat la o cifra de afaceri bruta de 729 mil. lei in 2009, vanzarile Mega Image au avansat cu 37% anul trecut.
Cresterea vanzarilor a fost sustinuta de noua repozitionare a preturilor comunicata in cursul anului catre clienti precum si de expansiunea retelei cu 21 de noi magazine, au explicat reprezentantii companiei.
„Intr-un context economic dificil, in care consumul populatiei a scazut, Mega Image a obtinut in Romania performante peste nivelul pietei, inregistrand o crestere a numarului de clienti (luand in considerare acelasi numar de magazine) si o crestere a vanzarilor. La finalul anului 2010 reteaua Mega Image numara 72 de magazine”, se precizeaza intr-un comunicat al companiei.
Mega Image a investit peste 35 milioane euro pe parcursul anului 2010 prin proiectul de constructie a noului depozit de la Popesti Leordeni (ce se va deschide in al treilea trimestru al 2011) si deschiderea a 21 supermarketuri in 2010, ce au creat peste 400 de noi locuri de munca.
Planurile de dezvoltare ale Mega Image pe 2011 prevad deschiderea a 4 noi magazine pana in luna februarie 2011. Mega Image a inceput deja deschiderile de noi locatii, prin inaugurarea primului Mega Image din comunica Bolintin Vale (judetul Giurgiu), pe 14 ianuarie.
Fondata in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde 73 de supermarketuri in Bucuresti, Constanta, Ploiesti si Brasov, sub marcile Mega Image, Red Market si Shop&Go.
Mega Image face parte din grupul Delhaize, care a inregistrat in 2010 venituri de 20,8 mld. euro, in crestere cu 4,6% la cursul de schimb real (1% la un curs de schimb constant) fata de 2009.