Magazinul din Brasov este rezultatul unei constructii de la zero pe concept stand-alone, cu o investitie de 750.000 euro si o suprafata de vanzare de 948 mp.
Deschiderea din Turda rezulta in urma reamenajarii spatiului de 545 mp inchiriat la parterul centrului comercial Winmarkt „Big”, cu o investitie de 250.000 euro.
Magazinele reprezinta spatii comerciale moderne, echipate conform standardelor europene, in sistem de autoservire, cu 4 case de marcat si, in medie, 25 de locuri de parcare.
Oferta de produse cuprinde aproximativ 2.000 de articole, de la fructe si legume, carne proaspata, mezeluri, produse lactate, produse congelate, alimente de baza, bauturi, tutun, spirtoase, cosmetice si detergenti, produse de uz casnic, pana la articole nealimentare.
Administratia centrala a companiei se afla in Bucuresti, unde dispune de un depozit de 15.000 mp, spre a face fata deservirii intregii retele, care mai include 38 de filiale in: Agnita, Alba-Iulia (3), Arad, Avrig, Bacau, Braila, Bucuresti, Buzau, Calan, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Campulung Muscel, Cernavoda, Cisnadie, Gaesti, Hunedoara, Mangalia, Oltenita, Oravita, Pascani, Pucioasa, Ramnicu Sarat, Rasnov, Sebes, Sinaia, Slatina (2), Stefanesti, Targoviste, Titu, Tulcea, Turnu Magurele, Urziceni, Vaslui, Victoria si Vulcan.
Stadiul final al retelei vizeaza deschiderea a peste 100 de magazine.