- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Ne luăm adio de la cardurile bancare! Anunțul momentului pentru toți clienții CEC Bank 

03 Jun, 15:29 • Fundeanu Madalina
CEC Bank lansează serviciul RoPay. Astfel, plățile se vor putea efectua direct cu telefonul, fără a mai fi nevoie de un card bancar.
Ne luăm adio de la cardurile bancare! Anunțul momentului pentru toți clienții CEC Bank 

CEC Bank lansează în premieră un serviciu de plăţi cu telefonul mobil, fără a mai fi nevoie de un card bancar. Serviciul va purta numele de RoPay, conform Economica.net.

Premieră în România. CEC Bank lansează serviciul RoPay

Banca a anunțat, de asemenea, că numărul clienților care au accesat pachete, produse de servicii sau credite exclusiv online s-a dublat în anul 2023, comparativ cu 2022, iar trendul continuă.

În viitorul apropiat, în parteneriat cu TRANSFOND și ARB, CEC Bank va lansa în premieră pe piața din România un serviciu pentru plățile cu telefonul mobil, fără a mai fi nevoie de card bancar – RoPay.

Mai mult de atât, în ceea ce privește zona de internet banking, CEC Bank va face avea un parteneriat cu platforma de Trezorerie și, astfel, va oferi clienților cursuri de schimb valutar avantajoase.

Ai mai putea citi azi: Anunț important pentru clienții CEC Bank. Decizia se aplică în anul în care banca împlinește 160 de ani de la înființare

CEC Bank
CEC Bank

Numărul clienților care au accesat produse de creditare prin fluxuri 100% sau parțial digitale (canal online și rețeaua de unități teritorialea) este dublu în prezent, comparativ cu anul 2022. La fel se întâmplă și cu numărul persoanelor care au accesat pachete de produse și servicii online.

În decursul anului 2023 a fost finalizată adopția tuturor fluxurilor rapide de creditare online de către întreaga rețea a băncii, inclusiv de către agențiile de tip B (urban și rural), conform sursei citate.

CEC Bank pune la dispoziția clienților posibilitatea de a rambursa anticipat un credit 100% online, pe un flux rapid, simplificat, direct din platformele de Mobile Banking/Internet Banking și din marketplace-ul CEC_IN pentru persoanele fizice. De asemenea, CEC Bank oferă și posibilitatea diminuării limitei de sumă acordată la cardurile de credit și overdraft direct din aplicația Internet Banking pentru persoanele fizice.

Printre functionalitatile de impact, recent implementate în platforma de Mobile Banking, se numără:

  • integrarea în aplicație a unei soluții suplimentare de securitate soluție suplimentară care asigură protecție împotriva unei game de atacuri cibernetice, precum cititoare de ecran, vulnerabilități legate de rooting, jailbreak sau debugger, injectarea de cod sursă extern, afectarea integrității aplicației.
  • actualizarea adresei de mail utilizată în relația cu banca, direct din aplicația de Mobile Banking.
  • posibilitatea de a achiziționa huviniete și de a plăti taxa de pod Fetești – Cernavoda direct din aplicație.
  • posibilitatea de a scana sș transfera instrumente de debit către bancă direct din aplicație, de către persoanele juridice (pe parcurs 100% online).
  • Retragere numerar fără card prin generarea din aplicația de Mobile Banking și apoi scanarea unui cod QR la ATM.
  • Funcționalitate disponibilă persoanelor fizice și juridice cu posibilitatea partajării codului QR.

Vezi și: Românii sunt expuşi riscului de fraudă bancară. BRD și CEC Bank, folosite în tentative de înşelăciune