Patriciu s-a razgandit: nu mai renunta la brandul Minimax

14 Sep, 13:37 • valentin..nicolae
Omul de afaceri Dinu Patriciu, care anunta la inceputului anului ca va rebrandui toate unitatile Minimax in Macro, s-a razgandit si nu va mai renunta la brandul Minimax. Magazinele sub acest nume urmand sa functioneze in paralel cu cele sub marca Macro, au anuntat oficialii Mercadia.
Patriciu s-a razgandit: nu mai renunta la brandul Minimax

„Minimax si Macro vor merge in paralel pentru ca am observat ca au doua piete diferite. Sunt concepte separate. Minimax este un discounter, iar Macro este un magazin mai mare de proximitate”, a declarat Dinu Patriciu.

In prezent exista 720 de magazine Mic.ro fixe, inca 110 unitati mobile si 58 de supermarket-uri Mac.ro si Minimax

Pana la sfarsitul lui 2012, oficialii companiei estimeaza ca vor exista 2.000 de magazine Mic.ro fixe, 750 mobile si 150 de unitati Mac.ro si Minimax. Pana la sfarsitul lui 2012, investitiile companiile vor ajunge la 250 milioane euro, din care 100 vor fi fonduri proprii, 100 de milioane vor fi credite bancare si 50 mil. euro vor fi credite de la furnizori.

Oficialii Mercadia spun ca se asteapta la o cifra de afaceri de 225 milioane euro in acest an pe segmentul de retail, urmand ca in 2012 aceasta sa ajunga la 880 milioane euro, iar in 2013 la 1,5 mld. euro.