Daca la deschiderea retelei Mic.ro a cumparat 80% din marfa de la Metro, acum mai achizitioneaza doar 10% de la lantul german, iar in zece zile nu va mai prelua deloc, a afirmat el, citat de Mediafax.
„A fost o experienta trista, pentru ca sunt neseriosi. Dintr-o gama de produse pe care o comandam reuseau sa livreze doar 40%. Nu erau in stare”, a afirmat Patriciu.
El a adaugat ca afacerea Mic.ro este „design-ata” pentru a distruge acest gen de comert importat.
„Daca am o dorinta e sa-i vad dand coltul. Comertul importat mimetic din vest …”, a spus Patriciu, referindu-se la lanturile internationale de magazine.
El a adaugat ca isi doreste ca oamenii sa faca o data pe luna sau cat mai rar cu putinta drumuri catre supermarketuri.
„Eu cred ca asta e directia catre care trebuie sa ne indreptam. Timp de 20 de ani, prin mimetism fata de forme straine, am pervertit ceva din spiritul traditional care disparuse oricum in ultimii 50 de ani”, a mai spus Patriciu.
Omul de afaceri doreste ca pana la finele anului viitor reteaua Mic.ro sa ajunga la 2.000 de magazine mobile si 1.000 de magazine de cartier.