Astfel, capitalul social va fi majorat de la 162,05 milioane de lei pana la 180,597 milioane de lei.
Conform anuntului, capitalul va fi impartit in 15,049 milioane de parti, avand o valoare nominala de 12 lei fiecare.
Procter & Gamble, cel mai mare producator de bunuri de larg consum din lume, a inregistrat anul trecut afaceri de 1,56 mld. lei (369 mil. euro) prin cele patru companii din Romania, in scadere cu 20% fata de rezultatul din 2008.
Totodata, profitul net obtinut de cele patru companii P&G din Romania a scazut cu circa 35%, pana la 66 mil. lei (15 mil. euro).
Procter & Gamble este prezent pe piata din Romania prin intermediul a 4 entitati juridice, care acopera activitati de la productie la activitati de marketing si distributie: Procter&Gamble Marketing Romania (coordoneaza activitatile de marketing pentru Romania si alte 7 piete din regiune), Procter&Gamble Distribution SRL (coordoneaza activitatile de distributie din Romania), Detergenti SA (productie de detergenti si inalbitori in Timisoara) si Procter&Gamble Materials Management (furnizarea de materii prime pentru Detergenti SA).
Compania comercializeaza pe piata romaneasca marci precum Ariel, Tide, Bonux, Ace, Lenor, Mr. Proper, Fairy, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Safeguard, Herbal Essences, Wash&Go, Blend-a-med, Camay, Always, Alldays, Discreet, Pampers, Wella, Londa, Gillette, Braun, Duracell, Oral-B.