„Pana la
finalul anului, avem in plan extinderea cu inca zece magazine
proprii. Am ales propria retea pentru a ne gestiona cu usurinta
vanzarile, productia si cash-flow-ul. Nu este deloc usor sa
gestionezi doua domenii in paralel, dar este mult mai sigur. In ceea
ce priveste anul 2014, avem in plan deschiderea unui nou depozit, in
zona Ardealului, si a cel putin 50 de noi magazine”, a spus
Carmina Paraschiv.
Aceasta a declarat ca investitia din 2014
se ridica la aproximativ doua milioane de euro si ca va fi realizata
din fonduri proprii. Pana in prezent, compania nu a contractat niciun
credit.
Carmina Paraschiv a precizat ca, inca de la inceputul
activitatii, compania a deschis propria retea de magazine, care
numara in prezent mai mult de 70 de unitati, in care se vinde peste
60% din productia totala. Restul de 40% din productie se
comercializeaza prin intermediul unuia dintre cei mai mari retaileri
din Romania si a unei retele de distributie care numara peste 3.000
de clienti din Muntenia, Dobrogea, Moldova, Oltenia si Banat.
Ana
si Cornel este o companie infiintata in anul 1994, iar in anul 2013 a
ajuns la 750 de angajati. Intreaga activitate de productie se
desfasoara in cadrul fabricii de la Mizil, care, in ultimii ani, a
fost dotata cu tehnologii avansate, prin finantare europeana.
Totodata, compania functioneaza in baza certificarii ISO
22000/2010.
Portofoliul companiei numara o gama extinsa de
produse din carne, precum: salamuri, carnati, specialitati din carne,
preparate crud-uscate, semipreparate, precum si carne proaspata de
porc, vita si pasare. Aprovizionarea cu carne se face in proportie de
30% de la firmele din grup, 20% de la furnizori din piata interna si
50% din import.
Potrivit estimarilor reprezentantilor Ana si
Cornel, firma are o cota de piata de aproximativ 4 – 5% pe segmentul
preparatelor din carne si carne proaspata si se afla pe locul doi
dupa cifra de afaceri si profit in topul producatorilor de carne si
preparate din carne, noteaza Agerpres.
Conform datelor de la
Ministerul Finantelor, in 2012, compania a realizat o cifra de
afaceri neta de 142,854 milioane de lei si un profit net de 12,394
milioane de lei.
Pe piata locala de
mezeluri mai activeaza companii precum Cristim, Caroli, Kosarom,
Aldis, Angst, Unicarm, Marisan, Agricola Bacau, Meda.
Citeste si: Stim ce
mancam? Cum ne ferim de mezelurile cu numai 10% carne