Noul magazin este cel de-al saselea deschis anul acesta de catre companie si se desfasoara pe o suprafata totala construita de 21.144 metri patrati (inclusiv galeria Real), din care 7.500 mp reprezinta suprafata utila de vanzare.
Galeria hipermarketului se intinde pe un spatiu total de 17.000 mp (parter si etaj) si reuneste magazine cu profiluri diferite: telefonie mobila, drogherie, decoratiuni interioare, mobila, imbracaminte, incaltaminte si altele.
Hipermarketul Real din Cluj-Napoca vinde peste 40.000 de produse alimentare si nealimentare. Magazinul dispune de o parcare terana si subterana de aproximativ 400 de locuri si beneficiaza de 38 de case de marcat, dintre care 34 sunt instalate in linie.
Compania si-a dezvoltat reteaua de magazine in 2007, reusind sa deschida 6 noi hipermarketuri in centre comerciale din Bucuresti, Timisoara, Baia Mare, Galati, Deva si Cluj.
Divizia Real Hypermarket face parte din Metro Group, unul dintre cei mai mari retaileri din lume, prezent in 31 de tari unde detine peste 2.400 de unitati, in care lucreaza in jur de 270.000 de angajati.