Excluzand achizitiile pe care grupul le-a facut in ultimul an, veniturile Heineken au crescut organic cu 3,6%, pe fondul cresterii consumului de bere.
Profitul Heineken s-a ridicat la 151 milioane de euro in primele trei luni ale anului, cu 20% mai mare decat in primul trimestru din 2010.
Grupul a raportat o crestere a volumului de bere vandut in primul trimestru la 33,8 milioane de hectolitri, cu 44% mai mult decat in primele luni ale anului trecut.
Rezultatele bune ale grupului se datoreaza cresterii consumului de bere din Africa si Orientul Mijlociu, in ciuda tensiunilor din aceste zone.
In ciuda rezultatelor bune, grupul spune ca rezultatele financiare din primul trimestru nu sunt un indicator al performantelor sale anuale, din cauza consumului mai scazut de bere din aceasta perioada, potrivit sursei citate.
Vanzarile de bere ale grupului in Europa Centrala si de Est au crescut cu 6,2% in perioada mentionata, pana la 8,4 milioane hectolitri, impulsionate de evolutia din Rusia.
De asemenea, vanzarile in volum ale Heineken au crescut si in Belarus, Austria, Romania, Germania si Serbia, in vreme ce in Polonia si Grecia au scazut, potrivit unui comunicat al grupului.
In Romania, grupul are in portofoliu marci precum Heineken, Silva, Ciuc Premium si Golden Brau si a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri de 943 milioane de lei.