- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Domo a crescut cu 5% anul trecut, la peste 200 milioane de euro

08 Jan, 12:30 • mihaela.tudorancea
Retailerul de electronice si produse IT Domo, al doilea jucator pe piata locala de retail, a raportat afaceri in crestere cu 5% in euro, in 2008 fata de anul precedent, potrivit lui Lorand Szarvadi, director general si fondatorul afacerii.
Domo a crescut cu 5% anul trecut, la peste 200 milioane de euro

„In 2008 am fost destul de afectati si de cursul valutar. Ca valoare in lei, cresterea a fost de 15%, iar in euro de 5%”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Lorand Szarvadi.

In 2007, afacerile Domo Retail au ajuns la peste 196 de milioane de euro, potrivit datelor disponibile pe site-ul Ministerului de Finante, astfel ca in 2008, afacerile Domo au fost de 206 milioane de euro, sub estimarile anterioare ale companiei.

„In luna decembrie vanzarile au fost cel putin egale cu cele inregistrate in 2008. Insa marja de profit a avut de suferit. Am realizat foarte multe promotii in detrimentul profitabilitatii”, a precizat Lorand Szarvadi.

Pentru anul acesta, Domo avea in plan deschiderea a 15 noi magazine, insa data fiind situatia actuala, acesta va reduce numarul la doar 6-8 noi magazine. „Nu vom recurge la inchideri de magazine anul acesta. Nici vorba de asa ceva. Insa ritmul de deschidere de noi magazine va fi ceva mai redus decat estimasem. In loc de 15 magazine cate aveam in plan, vom deschide in jur de 6-8”, a precizat directorul general al Domo. In prezent, Domo are peste 120 de magazine deschise in Romania

Domo este controlat de fondul Equest Investments Balkans. Principalii competitori ai Domo pe piata locala de retail sunt Altex si Flamingo. Altex a anuntat recent inchiderea unuia din magazinele sale din complexul comercial Unirea Shopping Center. Reprezentantii Flamingo au declarat ca nu au in plan inchideri de magazine sau relocari, dar ca vor renunta la magazinele stradale care nu au rezultate bune.