Profesorul Richard Wiseman a fost delegat de catre compania specializata in tehnologii de imprimare Brother sa efectueze o cercetare de piata.
Rezultatele arata ca sunt cu 18% mai multe sanse ca persoanele aflate intr-o situatie de alegere, sa cumpere un produs sau serviciu atunci cand oferta le este prezentata pe materiale de marketing de dimensiunea A3 – in comparatie cu cele tiparite in format A4.
Studiul indica faptul ca acele companii ce isi tiparesc materialele pe suport de dimensiuni A3, intr-o licitatie pot avea cu 21% mai mult succes, se prezinta cu 13% mai profesional si sunt percepute cu 12% mai mari decat atunci cand folosesc printuri de dimensiuni standard A4.
„Rezultatele sugereaza ca oamenii iau decizii importante cu privire la o companie in cateva secunde dupa ce i-au vazut materiale promotionale. Poate chiar fara sa-si dea seama, oamenii asociaza tipariturile de format mai mare cu o companie de succes, si asa sunt mult mai inclinati sa incheie parteneriate de afaceri cu aceste tip de organizatie”, a declarat profesorul Wiseman.
Compania Bother este unul dintre principalii jucatori mondiali din domeniul tehnologiilor de imprimare. In segmentul de piata al echipamentelor multifunctionale laser mono-color Brother a devenit lider in Europa, potrivit datelor proprii.
Fondata in anul 1908 in Nagoya – Japonia, compania a celebrat in 2008 100 de ani de la infiintare si 50 de ani de existenta in Europa. La nivel mondial Brother are peste 25.000 de angajati.