In acelasi timp, compania estimeaza ca va vinde 23.000 – 25.000 de GPS-uri pana la finalul anului, in scadere fata de anul 2009, cand a comercializat 30.000 de unitati.
Numai in luna decembrie societatea se asteapta la vanzari de peste 2.000 de echipamente de tip GPS.
„Luna decembrie este una foarte importanta pentru evolutia anuala a pietei locale de GPS si implicit a vanzarilor inregistrate de catre Mio Technology. Pe langa luna decembrie, lunile iulie si august conduc la nivel anual, cu vanzari reprezentand 30-35% din totalul vanzarilor estimate”, a declarat Sergiu Gansca, marketing & sales manager Mio Technology, Romania si Ungaria.
Conform companiei, consumatorii au cautat promotiile.
„Daca in 2008 cumparatorii se uitau dupa cele mai nou lansate game de produse, comparau preturile si functionalitatile pe care le includeau acestea inainte de a lua decizia de cumparare, in 2009 si 2010, acestia decid cumpararea unui anume dispozitiv, comparand specificatiile tehnice, amanand totusi achizitionarea dispozitivului de navigatie pana la includerea acestuia intr-o promotie sau oferta speciala”, a precizat Gansca.
Mio a fost fondata in mai 2002 si desfasoara operatiuni pe pietele din Taiwan, China, Europa, America de Nord, Australia, Japonia si Coreea de Sud. Mio are peste 1.700 de angajati in intreaga lume si isi comercializeaza produsele in peste 58 de tari.