Recent, Instagram a lansat o funcție numită „trial Reels”, care oferă creatorilor de conținut posibilitatea să creeze noi tipuri de materiale fără să mai simtă presiunea directă a feedback-ului venit din partea urmăritorilor lor.
Citește și Zara își consolidează dominația în fast fashion. Cel mai greu obstacol pe care îl poate întâmpina
Aceste clipuri video nu vor apărea pe grila de conținut a creatorului și nici pe flux, ele sunt recomandate către conturi care nu sunt urmăritori.
Inițiativa Instagram a apărut pentru a rezolva plângerile frecvente ale creatorilor de conținut, care au evidențiat faptul că Meta nu afișează destul conținutul lor pentru audiența deja existentă.
Meta, compania-mamă a Instagram, a transmis, printr-o postare pe blog, că funcția „trial Reels” răspunde în mod direct feedback-ului primit de la creatori. Mulți au spus că se simt nesiguri atunci când postează conținut care ar putea să nu aibă succes. În acest context, noile Reels oferă o oportunitate de a testa reacțiile unei audiențe necunoscute, fără riscurile asociate performanței slabe în fața urmăritorilor fideli.
Un alt lucru complet nou cu care vine această funcție e că poți bifa „trial” înainte de publicare, ceea ce-ți permite ca după 24 de ore să poți analiza datele de performanță ale clipului, inclusiv numărul total de vizualizări, aprecieri, distribuiri și comentarii.
Clipurile nu sutn destinate urmăritorilor, dar ele ar putea fi vizualizate și de aceștia în unele secțiuni ale aplicației, cum ar fi mesajele directe.
Datorită funcției trial Reels utilizatorii de Instagram vor interacționa complet diferit cu platforma, fără să mai fie constrânși de așteptările audienței lor. De asemenea, funcția ar putea încuraja diversificarea conținutului de pe platformă. Creatorii ar putea încerca să abordeze teme mai îndrăznețe sau mai puțin populare, știind că impactul inițial nu va afecta reputația lor.