- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Pasionatii de sport consuma mai mult online decat TV

06 Sep, 12:27 • monica.manea
Vizitatorii site-urilor de sport petrec mai multe ore consumand media online decat ceilalti utilizatori de internet din Europa. Ei petrec 22,5 ore saptamanal uitandu-se online la sport.
Pasionatii de sport consuma mai mult online decat TV

Consumul online este urmat de cel tv.
Europenii petrec 16 ore saptamanal in fata televizorului urmarind programe
sportive, se arata intr-un raport al
IAB Europe realizat pe baza studiului Mediascope.

In ceea ce priveste
dispozitivele pe care le folosesc pentru a accesa site-urile de sport, 83 %
dintre respondenti folosesc computerul, 86 % dintre acestia repetand procesul
in fiecare zi,  34% navigheaza folosind
telefoanele mobile, jumatate dintre ei facand acest lucru in fiecare zi.

Pe locul al treilea se afla folosirea
tabletelor
(22% dintre
utilizatori, 30 % dintre acestia zilnic), iar pe ultima pozitie accesarea
internetului prin intermediul consolelor de jocuri (12% din utilizatori, 24%
dintre ei in fiecare zi).

Intervalul orar cel
mai cautat este 17.30 – 21.00 in cazul celor care folosesc calculatorul,
tabletele si consolele de jocuri, in timp ce consumatorii care intra cel mai
des de pe mobil o fac in intervalul 10.00-17.30.

Peste jumatate din
numarul de vizitatori de site-uri sportive (57%) viziteaza website-urile tv, 53
% urmaresc posturile de televiziune online, 47 % folosesc catch up sau
televiziune la cerere si 33% downloadeaza un program tv.

Studiul Mediascope, reealizat inca din 2003, isi aduce
contributia la definirea si intelegerea schimbarilor in tiparele de consum
media, in evolutia consumului de media si a tendintelor in comert
electronic. 

Asociatia IAB Romania a
fost creata în anul 2006 si reuneste companii din domeniul publicitatii pe
internet: regii de media, agentii de publicitate, furnizori de servicii în
domeniul publicitatii online, publisheri autohtoni si filiale internationale.