In prezent, reteaua punctelor de plata PayPoint numara peste 5.000 de locatii la nivel national, dupa ce in perioada analizata compania a crescut numarului punctelor de plata ce poarta sigla PayPoint cu peste 1.800, concomitent cu retragerea a peste 1.600 de terminale ce ofereau exclusiv serviciul de incarcare electronica.
In acelasi timp, PayPoint si-a extins portofoliul de clienti prin semnarea a patru noi contracte pentru colectare plati facturi. Astfel, compania are incheiate contracte cu 34 de clienti importanti din domeniul telecomunicatiilor, al utilitatilor si al serviciilor financiare, dintre care 27 sunt contracte pentru servicii de colectare plati.
La nivel global, PayPoint plc a raportat o crestere a numarului de tranzactii procesate la nivel de grup de 6%, in timp ce valoarea totala a tranzactiilor a crescut cu 8,7%, atingand nivelul de 4,8 miliarde de lire sterline.
Totodata, au fost anuntate venituri totale de 92,9 milioane de lire sterline, in scadere cu 3,6% comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior.
In primul semenstru, compania a raportat un profit inainte de impozitare de 14,6 milioane de lire sterline, in crestere cu 5,4%.
In Romania, PayPoint si-a lansat oficial serviciul de plata a facturilor in numerar sub brand propriu in august 2008.