Tot o broasca este simbolul celei mai recente extraoptiuni lansate de COSMOTE Romania – Frog, cu care operatorul vizeaza segmentul de consumatori tineri.
„Frog a fost conceput pentru tinerii moderni si activi, care folosesc telefonul mobil ca pe un portal de comunicare si divertisment si care apreciaza o solutie de comunicare inteligenta”, spune Costas Kapetanopoulos, Director de Marketing si Comunicare, COSMOTE Romania.
Frog nu este altceva decat o poarta virtuala catre probabil cel mai complet si mai complex pachet de servicii de voce si date mobile oferit in sistem prepaid in Romania. Astfel, ai la dispozitie extraoptiunea Frog care ofera navigare nelimitata pe Internet de pe telefonul mobil prin intermediul serviciului web’n’walk, 15 MMS-uri incluse catre utilizatorii Frog si COSMOTE, notificari gratuite atat de la cat si catre Twitter, serviciul Muziton dar si beneficii de voce precum apeluri nelimitate de voce si SMS-uri in grupul Frog, 1000 de minute si 1000 SMS-uri catre COSMOTE si 70 minute si 70 SMS-uri catre alte retele nationale.
De asemenea, pentru utilizatorii Frog a fost creat un nou serviciu gratuit si usor de utilizat – acestia vor putea verifica daca un anumit numar de telefon apartine Cartelei Frog, fie prin accesarea standard de canale Self Care (1234 / *100#) fie prin formarea numerelor scurte 777 / *777#.
Detalii despre cartela Frog, tarife si extraoptiuni, aici.