Media & Advertising

Baumix se rebranduieste in Patru Maini

17 Jul, 13:23 • karina.popescu
Baumix, producator roman de materiale de constructii cu peste 10 ani de activitate, devine Patru Maini, pozitionandu-se, in plus, drept integrator de servicii si solutii pentru personalizarea caselor.
Baumix se rebranduieste in Patru Maini

Patru Maini va include si o componenta
mare de antreprenoriat social, potrivit oficialilor companiei.

“Dupa 10 ani de business Baumix,
mi-am dat seama ca acesta a evoluat catre ajutarea comunitatilor si
legatura stransa cu clientii, asa ca ne-am dorit un brand care sa
exprime aceste lucruri”, spune Augustin Russu, fondator si director
general Patru Maini.

Procesul de rebranding al
producatorului de adezivi, tencuiala decorativa, produse de finisare
a fatadelor si chituri de rosturi implica repozitionarea gamelor de
produse din portofoliu, pastrand brandul Baumix doar sub forma de
gama. Astfel, produsele Patru Maini vor fi impartite in trei game,
avand aplicabilitate directa pe nevoile clientilor.

In ceea ce priveste pozitionarea drept
integrator de solutii pentru personalizarea caselor, Patru Maini are
in vedere colaborarea stansa cu arhitecti, designeri, mesteri,
constructori, dar si cu beneficiari.

De asemenea, rebrandingul marcheaza si
introducerea unei noi abordari de marketing, orientata catre ajutarea
comunitatilor locale unde brandul este prezent. Ca un prim pas,
compania intentioneaza sa renoveze 48 de institutii de invatamant,
centre de plasament si spitale, cu ajutorul cumparatorilor, a
voluntarilor si a partenerilor. Primele lucrari urmeaza sa inceapa in
luna august.

Inceput in luna octombrie a anului
trecut, procesul de rebranding a cuprins auditarea interna a
membrilor organizatiei, alaturi de auditarea externa a partenerilor
si a clientilor. In urma cercetarii, au fost identificate valorile si
viziunea antreprenoriala pe care este fundamentata pozitionarea
noului brand. Pe langa noul nume si noua identitate vizuala, procesul
a implicat regandirea arhitecturii de brand in contextul noii
strategii de business, introducerea unei noi game de produse si
repozitionarea celor doua deja existente.

Rebrandingul a fost realizat in
colaborare cu Rusu+Bortun Brand Growers, agentie de strategie si
manifestare creativa de brand care integreaza pentru Patru Maini
servicii de branding, advertising si digital – prin Rusu+Bortun Cyber
Growers.

Patru Maini a fost infiintata in anul
2003 si produce adezivi, tencuiala decorativa, produse de finisare a
fatadelor, chituri de rosturi, in sase linii de productie, cu o
capacitate de 35.000 tone lunar.

Pe piata locala, compania concureaza cu producatori precum Adeplast, Duraziv, Henkel (Ceresit).

Citeste si Piata materialelor de constructii in 2013: Renovarile, singura salvare?