McDonald’s, Lowe PR, Twenty si Grupul Doi sunt companiile care, alaturi de BRAT, ridica numarul membrilor IAA Romania la 125.
Taxa anuala de membru al International Advertising Association Romania variaza intre 300 si 1.000 de euro, in functie de cifra de afaceri a companiei.
Victor Dobre, directorul executiv al IAA Romania, a declarat ca odata cu statutul de membri ai asociatiei companiile vor beneficia de mai multe avantaje. „Membrilor IAA li se apara interesele si sunt reprezentati in fata autoritatilor, sunt informati si au preturi reduse la cursurile asociatiei”, a continuat Victor Dobre.
International Advertising Association (IAA) Romania, infiintata in 1993, reprezinta interesele industriei de media, publicitate si marketing din Romania.
Printre obiectivele declarate ale IAA se afla protejarea si promovarea libertatii discursului comercial si a alegerii consumatorului, precum si incurajarea, practicarea si acceptarea autoreglementarilor din domeniul publicitatii. Rolul sau este sa promoveze in Romania standardele internationale recunoscute in domeniul publicitatii.