- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

CNN vinde publicitate in Cehia de 4 ori mai ieftin decat posturile locale

09 Oct, 12:15 • Redactia DailyBusiness
Reteaua de televiziune CNN a deschis in Praga un birou care va vinde spatiu de publicitate, pe canalul international de stiri, la un pret de 4 ori mai mic decat cele percepute de posturile nationale din Cehia, informeaza presa internationala.
CNN vinde publicitate in Cehia de 4 ori mai ieftin decat posturile locale

Pretul unui spot de 30 de secunde la CNN costa in jur de 3.500 de dolari, a declarat Zuzana Filipova, reprezentantului biroului postului din Cehia, in timp ce un spot similar pe posturile nationale din Cehia este de aproape 4 ori mai scump.

Biroul de la Praga va vinde publicitate si pe site-ul CNN.

Werner Schoepff, un oficial al diviziei de publicitate a CNN, a afirmat ca reteaua de televiziune a hotarat sa intre pe piata ceha deoarece aceasta a devenit atractiva, iar pentru ca postul TV sa se poata integra, trebuie sa fie prezent in Cehia si sa angajeze localnici, care inteleg piata.

Prin aceasta extindere, reteaua CNN se adreseaza companiilor mari din Cehia, prezente si pe plan international, precum producatorul auto Skoda si compania aeriana CSA. Werner Schoepff, estimeaza ca, in urmatorii 3 ani, circa 10 companii din Cehia isi vor face reclama pe postul CNN.

CNN (Cable News Network) este o retea de televiziune de stiri, infiintata in 1980, care face parte din divizia Turner Broadcasting System, a companiei media Time Warner.

Concernul media Time Warner este cea mai mare companie media din lume si detine, printre altele, revistele „Time”, „People”, „Sports Illustrated” si „Fortune”, studioul Warner Bros. Pictures si posturile de televiziune CNN, HBO si Cartoon Network.

Urmărește Daily Business pe Google News