Media & Advertising

Criminalitatea din Bucuresti, pe Discovery. Vezi de ce a fost aleasa Capitala pentru „Ultimate cops”

11 Mar, 08:53 • marian.rujoiu
Discovery va difuza pe parcursul acestui an mai multe emisiuni,"specifice pentru audienta din Romania", printre care si "Ultimate cops", o productie de 6 episoade despre "life crime story" si misiunile politistilor din trei capitale, respectiv Bucuresti, Moscova si Varsovia.
Criminalitatea din Bucuresti, pe Discovery. Vezi de ce a fost aleasa Capitala pentru Ultimate cops

Intrebata care a fost motivul pentru care Bucurestiul si politistii romani au fost alesi pentru realizarea productiei, alaturi de cei rusi si polonezi, Ada Roseti, director de programe in cadrul Discovery pentru Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa (CEEMEA), a spus ca decizia a fost a producatorului.

De asemenea, Ada Roseti a adaugat ca motivul alegerii a fost acela ca orasele sunt capitalele tarilor din care provin cei mai multi telespectatori ai Discovery.

Potrivit unui studiu realizat in Romania de Mercury Research pentru Discovery, 90% dintre participantii la cercetare au afirmat ca se uita zilnic la televizor, iar 17% au spus ca acest post este singurul motiv pentru care inca mai au televizor sau abonament la TV.

Datele aceluiasi studiu mai arata ca 43% dintre cei care au participat la cercetare au spus ca urmaresc zilnic Discovery Channel, in timp ce 90% dintre respondenti sustin ca vizioneaza postul cel putin o data pe saptamana.

Totodata, reprezentantii Discovery au mai spus ca audienta postului in Romania a crescut cu 20% in primele 2 luni ale anului, fata de ianuarie-februarie 2011.

„Ultimate cops” va incepe sa ruleze din luna aprilie si va prezenta povesti despre crime, furturi sau trafic de fiinte umane, din perspectiva misiunilor reale ale oamenilor legii.
 
Promo-ul de prezentare incepe cu o descindere a politistilor romani intr-un apartament, din care sunt ridicate mai multe persoane.

[dbvideo=826]

De asemenea, printre noile productii care vor rula pe Discovery in 2012 se mai numara si „Summer of Sport”.

Emisiunea va trata aspecte tehnice ale Jocurilor Olimpice de la Londra, precum securitatea la aeroport sau modalitatile de transport la stadion, potrivit lui Paul Welling, senior vice president, Head of Channels Discovery Networks in Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa (CEEMEA).

Difuzarea „Summer of Sport” va incepe in luna iunie.

Din luna septembrie, in grila Discovery urmeaza sa intre o noua productie „One Car Too Far”, o emisiune de aventura, care reprezinta „un buget serios pentru noi”, dupa cum a afirmat Paul Welling.

[img=2723]Efectul Discovery[/img] Inainte de intrarea in grila a noilor emisiuni, Discovery va lansa insa in Romania campania de marketing  „Efectul Discovery”, pentru a marca cei 15 ani de prezenta pe piata din Romania.

Campania se va desfasura intre 12 martie si 15 aprilie, ruland pe outdoor, print, online si radio si va prezenta felul in care romanii au fost influentati de Discovery.

Partea de creatie a „Efectul Discovery” este realizata de agentia Headvertising, cea de mediabuying de Zenith Media, iar cele de PR, de Grayling.