- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Cum atragi atentia inainte de rebranding: Serban Ciusca, ARBOevents, s-a \”asociat\” cu un partener fictiv

05 Nov, 19:21 • sergiu.mihalcea
Serban Ciusca, fostul presedinte al grupului ARBOmedia, a pregatit relansarea agentiei de evenimente ARBOevents sub un alt nume, Tabasco & Ciusca, inventand un partener fictiv, Kristiano Tabasco, pe care l-a promovat in media si pe bloguri timp de 2 luni.
Cum atragi atentia inainte de rebranding: Serban Ciusca, ARBOevents, s-a \asociat\ cu un partener fictiv

Ciusca detinea 49% din actiunile ARBOevents, compania de evenimente a ARBOmedia, si a achizitionat restul de 51% la inceputul lunii octombrie.

Serban Ciusca a lansat informatia conform careia are un asociat in afacerea ARBOevents, in persoana lui Kristiano Tabasco, miliardar in varsta de 48 de ani, care a lucrat pentru clienti precum Sea Ray Yachts, Maserati si Patek Philippe Watches, iar din 2006 s-a retras, pana acum 10 luni, cand a hotarat sa revina in industria de publicitate si comunicare. In acest sens, el ar fi facut primul pas pe piata din Romania preluand 49% din actiunile agentiei ARBOevents, si devenind astfel asociatul lui Serban Ciusca.

Ciusca a lansat pe site-uri internationale mai multe comunicate de presa in care facea referire la Tabasco, a vorbit despre acesta in cadrul unei conferinte de presa, si a pus in scena si un mini-scandal intern, redactand niste comunicate de presa in care, dupa ce Tabasco facea niste declaratii in numele ARBOevents, Ciusca reactiona criticandu-l si delimitandu-se de opiniile acestuia. Conform lui Ciusca, firul evenimentelor a fost preluat de mai multe site-uri, bloguri si retele sociale.

In cadrul conferintei de miercuri, 5 noiembrie, Serban Ciusca a declarat faptul ca asociatul Tabasco este o pura inventie, creat ca pretext pentru noul nume al companiei, Tabasco&Ciusca. Pentru mai multa credibilitate, brand-ul „Kristiano Tabasco a fost construit pe net in doua luni ca un super business-man”, a explicat Ciusca.

„Parerile lui (n.r-Tabasco) despre Top 3 reali miliardari romani, Campanie electoral platita cu ‘success fee’ 20Euro/ vot au incins net-ul cu post-uri, comentarii”, a adaugat acesta.

Serban Ciusca are 15 ani de experienta in advertising , dar de formatie este inginer. A fost DJ de radio intre ’93 si ’94, la Pro FM, iar in publicitate a inceput sa lucreze in aprilie1994 pentru Focus Publicis unde era account executive. Intre ’94 si ’95 a fost account manager la agentia ROM KU, intre ’95 si ’98 director executiv la Total Media Shop (actuala Initiative Media), iar din septembrie ’98 pana in septembrie 2008 a fost director general al grupului ARBOmedia.

Resurse suplimentare:

Arbomedia intra sub controlul regiei elvetiene de publicitate Goldbach

Noul proprietar al ArboMedia va ajuta filiala online din Romania sa deschida noi departamente