Prima dintre aceste campanii, „Da glas pasiunii tale pentru fotbal”, necesita o investitie de cateva zeci de mii de euro, informeaza oficialii Cosmote.
Lobont, Lucescu si Petrescu sunt actorii din spotul cu acelasi nume, realizat pe stadionul National si dedicat cartelei Cosmote. Acest spot se va derula cu preponderenta (80-85%) pe canalele TV, pe toata durata Campionatului European.
Campania promoveaza extraoptiunea care ofera utilizatorilor cartelei Cosmote tariful de 1 eurocent/minut in retea, nelimitat, si 9 eurocenti/minut pentru apeluri catre celelalte retelele nationale.
Conceptul creativ al campaniei a pornit de la ideea ca fotbalul starneste emotii diverse si intense, de la tristete, neliniste pana la bucurie, mandrie si exaltare, dar toate acestea nu ar valora atat de mult daca nu ar fi impartasite.
Spotul a fost realizat de echipa de creatie a Ogilvy Romania, Adrian Poenaru – group creative director, Radu Zaharescu – art director, Albert Nica – executive creative director, Gina Leu – managing director, Maria Nistor – account executive, Laura Maxim – account manager si Raluca Sultan – strategic planner.
La realizarea campaniei au participat din partea Cosmote: Costas Kapetanopoulos – marketing & communication director, Dana Negoescu – marketing communication manager, Greta Gabor – senior brand manager, Andra Botan – brand manager, Cosmin Toma – brand manager si Svetlana Bulacu – head of media office.