Money Express a avut o audienta medie de 45.000 cititori per aparitie in perioada octombrie 2009-octombrie 2010, cu 7% mai mare fata de iulie 2009-iulie 2010. In septembrie 2010, revista si-a schimbat frecventa de aparitie din saptamanal in lunar, invocand dificultati financiare.
Money Express a anuntat miercuri ca va trece la aparitii bilunare incepand cu 1 februarie.
Restul cotidianelor si saptamanalelor care se adreseaza publicului din mediul de afaceri au raportat scaderi liniare in ultimul studiu de audienta.
Ziarul Financiar, cel mai citit cotidian de business, aflat in portofoliul publisherului Mediafax Group, a avut o audienta medie de 183.000 cititori per editie in octombrie 2009-octombrie 2010, cu 1% mai redusa fata de valul anterior SNA.
Concurentul direct al Ziarul Financiar, cotidianul Financiarul editat de Intact, a avut o medie de 156.000 cititori pe zi in octombrie 2009-octombrie 2010, cu 9% mai putini fata de iulie 2009-iulie 2010.
Saptamana Financiara ramane lider pe nisa saptamanalelor de business, cu circa 231.000 cititori in octombrie 2009-octombrie 2010, cu 6% mai mica fata de iulie 2009-iulie 2010.
Capital este al doilea cel mai citit saptamanal de afaceri, cu o audienta medie de 177.000 cititori potrivit celor mai recenta masuratori incluse in SNA, in scadere cu 7% fata de masuratorile precedente.
Business Magazin, publicatia cu care Mediafax Group este prezenta pe nisa saptamanaleor de business, inregistreaza cea mai mare scadere de audienta in randul publicatiilor de afaceri. Revista a avut un recul de 13% al audientei, de la 74.000 cititori in iulie 2009-iulie 2010, la 64.000 cititori in octombrie 2009-octombrie 2010.