- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Ogilvy Romania si-a marit echipa cu 12 angajati in martie

26 Mar, 12:08 • sergiu.mihalcea
Echipa grupului Ogilvy s-a extins, in martie, cu 12 membri noi, ca urmare a cresterii volumului business-ului agentiei, informeaza oficialii Ogilvy.
Ogilvy Romania si-a marit echipa cu 12 angajati in martie

Aura Sorescu este noul copywriter al agentiei, Laurentiu Dumbrava si Simona Sendroiu ocupa pozitiile de art director, iar Irina Radu este noul trafic manager.

Printre noii angajati ai Ogilvy Romania se mai numara Alex Mocanu, care ocupa postul de retail furniture manager, Alexandru Cofaru – junior executive, Klara Both – account executive, Felicia Popescu – account manager, Eugen Costache – DTP&layout designer, Otilia Panaite – account executive, Laura Sinca – account executive, Corina Nicolescu – senior account executive si Gabriel Georgescu – noul account executive BTL.

„Traversam o perioada dinamica din punct de vedere a cresterii volumului si complexitatii business-ului nostru. Ne-am marit echipa si am adaugat noi competente specializate acesteia”, a explicat Manuela Necula, head of country Ogilvy Group Romania, infuzia de angajati.

Aura Sorescu si Laurentiu Dumbrava vin de la Saatchi&Saatchi si au lucrat pentru conturi ca Raiffeisen Bank, Caroli, Ariel, Elita, Pampers si Special Olympics.

Felicia Popescu lucreaza de 4 ani in publicitate si este absolventa a facultatii de Studii Culturale Europene din cadrul Universitatii Bucuresti. Aceasta a facut parte din echipa Publicis si a lucrat pentru clienti ca Pfizer, Eli Lilly, Sandoz, Schering-Plough.

In ultimul an, Popescu, a coordonat contul Mediplus Cosmetics, pentru care a dezvoltat campanii pentru produsele dermocosmetice Avene si Klorane.

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial.

Compania ofera servicii full-service de comunicare integrata, precum publicitate, PR, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media, prin agentiile specializate.

Din portofoliul de clienti ai Ogilvy Group fac parte BAT, Unilever, Kraft, IBM, Petrom, Heineken Romania, Carrefour, Coca-Cola, Friesland, Diageo.