- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Phoenix Media va cumpara 10 panouri stradale TV cu 1,5 milioane de euro

11 Dec, 16:50 • Redactia DailyBusiness
Compania de vanzare a spatiilor publicitare outdoor Phoenix Media va achizitiona in 2007 circa 10 ecrane TV stradale in urma unei investitii totale de 1,5 milioane de euro.
Phoenix Media va cumpara 10 panouri stradale TV cu 1,5 milioane de euro

Phoenix Media este specializata pe vanzarea de spatiu publicitar stradal pe ecranele TV, desi are si clienti pentru panotajele clasice. In prezent detine 5 ecrane de acest tip in Bucuresti si doreste sa se extinda si in alte mari orase ale tarii, precum Brasov, Cluj, Timisoara, Constanta si Iasi.

Phoenix Media vrea sa isi consolideze pozitia pe segmentul media electronice, spune Dio Boaca, managing partner al companiei, citat de NewsIn.

„Este un segment pe care noi l-am deschis odata cu aducerea primelor TV screens in Romania (in Bucuresti, in piata Unirii si zona Academiei Militare – nr.) si pe care vrem sa ne pozitionam ca pionieri ai acestui tip de publicitate”.

Compania are in prezent 60 de clienti care apeleaza la afisaj TV, printre care Kraft, MasterFood sau BCR iar majoritatea dintre ei vin cu spoturile realizate de alte agentii de creatie.

„Noi nu realizam decat foarte rar servicii de creatie”, a explicat Nicoleta Zainea, director de vanzari al companiei, pentru DailyBusiness. Sunt anumiti clienti pentru care Phoenix realizeaza intreaga campanie outdoor, precum „La Fantana”. „Pentru acest client ne ocupam si de partea de media planning si buying, asigurandu-le expunere in mai multe locatii ale tarii”.

In afara de afisajele video, Phoenix Media detine si panouri clasice, pe nise: „expunem in prezent in preajma caminelor studentesti Regie si Agronomie, pe DN1 si pe partia din Azuga”.

Potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare Brandbehavior si comandat de Phoenix Media, trecatorii observa in proportie de 62% ecranele TV publicitare.

Phoenix Media este prezenta pe piata de outdoor romaneasca din anul 2003 si este prima companie care a introdus ecranele TV outdoor in Romania, in noiembrie 2005. Phoenix Media detine 5 panouri video si alte 140 de fete (panouri) publicitare, potrivit reprezentantilor companiei.

Phoenix Media estimeaza o cifra de afaceri de 1,4 milioane de euro in 2006.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
PIB în frână de motor. INS: România crește cu doar 1,4%, susținută aproape exclusiv de investițiile publice
PIB în frână de motor. INS: România crește cu doar 1,4%, susținută aproape exclusiv de investițiile ...
IT-ul pierde teren. Energia fotovoltaică devine noul domeniu cu salarii în creștere și cerere uriașă de specialiști
IT-ul pierde teren. Energia fotovoltaică devine noul domeniu cu salarii în creștere și cerere uriașă ...
Atac ucrainean în adâncul Rusiei. Port strategic și rafinărie lovite de drone în aceeași noapte
Atac ucrainean în adâncul Rusiei. Port strategic și rafinărie lovite de drone în aceeași noapte
Primul weekend de iarnă aduce vânt extrem și temperaturi neobișnuit de ridicate. Cod roșu în Caraș-Severin
Primul weekend de iarnă aduce vânt extrem și temperaturi neobișnuit de ridicate. Cod roșu în Caraș-Severin
BEC cere ștergerea clipului filmat la Cotroceni cu Drulă, Nicușor Dan și Voiculescu: Material „cu caracter electoral ilegal”
BEC cere ștergerea clipului filmat la Cotroceni cu Drulă, Nicușor Dan și Voiculescu: Material „cu ...
Aproape 1.000 de angajaţi concediaţi după ce încă o fabrică din România se închide. Noi investitori ar putea revitaliza zona
Aproape 1.000 de angajaţi concediaţi după ce încă o fabrică din România se închide. Noi investitori ...
Guvernul a majorat valoarea nominală a tichetelor de masă. De când vor încasa angajaţii români mai mulţi bani
Guvernul a majorat valoarea nominală a tichetelor de masă. De când vor încasa angajaţii români ...
Daniel Băluță promite transparență, dar după alegeri: „Voi prezenta toate documentele despre averea familiei mele”
Daniel Băluță promite transparență, dar după alegeri: „Voi prezenta toate documentele despre ...
Drone militare neidentificate au vizat avionul Volodimir Zelenski înainte de aterizare la Dublin
Drone militare neidentificate au vizat avionul Volodimir Zelenski înainte de aterizare la Dublin
Vaticanul menține interdicția pentru diaconatul feminin, dar studiile continuă
Vaticanul menține interdicția pentru diaconatul feminin, dar studiile continuă
Tanczos Barna cere prudență: Sistemul Garanție-Returnare trebuie mai întâi să se stabilizeze
Tanczos Barna cere prudență: Sistemul Garanție-Returnare trebuie mai întâi să se stabilizeze
Apele Române: Distribuția apei în Prahova va începe doar după confirmarea analizelor DSP
Apele Române: Distribuția apei în Prahova va începe doar după confirmarea analizelor DSP
Avocatul Poporului cere reguli clare pentru pensiile românilor care au muncit în străinătatepensii
Avocatul Poporului cere reguli clare pentru pensiile românilor care au muncit în străinătatepensii
New York Times dă în judecată Pentagonul după retragerea acreditărilor și noile reguli restrictive pentru presă
New York Times dă în judecată Pentagonul după retragerea acreditărilor și noile reguli restrictive ...
Federica Mogherini demisionează de la conducerea Colegiului Europei după deschiderea unei anchete EPPO pentru fraudă
Federica Mogherini demisionează de la conducerea Colegiului Europei după deschiderea unei anchete EPPO ...
ONG-urile boicotează consultările ICCJ. Dialog selectiv și cu pensiile speciale ascunse sub preș
ONG-urile boicotează consultările ICCJ. Dialog selectiv și cu pensiile speciale ascunse sub preș
Dominic Fritz acuză PSD că politizează criza de la Paltinu: „Instituțiile au fost conduse de pile și amante”
Dominic Fritz acuză PSD că politizează criza de la Paltinu: „Instituțiile au fost conduse de pile ...
Poșta Română vrea să renunțe la livrarea pensiilor. „E o povară, nu un business sustenabil”
Poșta Română vrea să renunțe la livrarea pensiilor. „E o povară, nu un business sustenabil”