Evolutia business-ului a fost determinata de majorarea veniturilor obtinute din publicitate pe segmentul retelelor de televiziune ABC si ESPN, de reducerea costurilor in cazul studiourilor de film si de schimbarile strategice din parcurile tematice.
In primul trimestru fiscal, veniturile Disney au crescut cu 10% pana la 10,7 miliarde de dolari, fata de acelasi interval al anului fiscal precedent.
In perioada analizata, veniturile diviziei media, care include televiziunile ESPN si ABC, au crescut cu 11% pana la 4,6 miliarde de dolari, in timp ce profitul operational s-a majorat cu 47% pana la 1,1 miliarde de dolari.
Totodata, parcurile tematice au raportat venituri de 2,9 miliarde de dolari, in crestere cu 8% fata de primul trimestru fiscal al anului 2009, si un profit operational de 468 milioane de dolari, in urcare cu 25%.
Veniturile acestei divizii au fost influentate de majorarea preturilor la bilete si de cresterea vanzarilor la produsele alimentare si nealimentare din incinta parcurilor.
In ceea ce priveste studiourile de film Disney, veniturile s-au pastrat la acelasi nivel inregistrat in perioada octombrie-decembrie 2009, respectiv 1,9 miliarde de dolari, insa profitul operational a crescut cu 54% pana la 375 milioane de dolari, multumita filmului animat Toy Story 3, potrivit sursei mentionate.