- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Radio 21 a investit 4.000 de euro in relansarea site-ului

17 Apr, 11:27 • mihaela.tudorancea
Postul Radio 21, cu o cota de piata de 16% in ceea ce priveste audienta in Bucuresti, a investit 4.000 de euro in noua versiune a site-ului radio21.ro, in urma caruia asteapta o crestere constanta de unici cu 3-5% pe luna, au declarat reprezentantii companiei.
Radio 21 a investit 4.000 de euro in relansarea site-ului

„Asteptam sa pastram cresterea constanta si naturala de unici (3-5%), deja observam in schimb cresterea numarului de pagini afisate per vizitator. Ne vom concentram pe crearea de continut si vom incerca sa aducem noi instrumente prin care utilizatorii inregistrati sa comunice intre ei”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Victor Dumitrecu, grup web manager Lagardere Romania, care detine licentele pentru posturile de radio Europa FM, Radio 21 si Vibe FM.

Pe radio21.ro s-a creat o comunitate activa de 40.000 de utilizatori inregistrati, iar numarul acestora creste continuu, au precizat reprezentantii radio-ului. „Site-ul a inregistrat o crestere constanta de la o luna la alta, strangand in martie 272.000 vizitatori unici, care au generat 2.318.000 afisari, conform studiului SATI realizat de BRAT. Raportul de vizitatori „new versus returning” 35% – 65%, conform Google Analytics, scoate in evidenta un public fidel”, a precizat Dumitrescu.

Design-ul a fost creat de agentia full interactive Webstyler, iar programarea apartine echipei de la DCS Plus.

Posturile de radio ale trustului Lagardere au inregistrat peste 2,5 milioane de ascultatori in toamna anului 2008, inregistrand o cota de totala piata de 25,2 %, conform celor mai recente sondaje radio, citate de companie.