- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Sponsorizarile din sportul european au crescut cu 37% dupa anul 2000

17 Oct, 16:30 • Redactia DailyBusiness
Sponsorizarile din sportul european au inregistrat o crestere cu 37%, din anul 2000 si pana in prezent, insumand in aceasta perioada 6,7 miliarde de euro, potrivit unui studiu al companiei consultanta International Marketing Reports, citat de presa internationala.
Sponsorizarile din sportul european au crescut cu 37% dupa anul 2000

Domeniul serviciilor financiare este in acest an cel mai important sponsor din sportul european, cu o cota de 13% din cele 6,7 miliarde de euro. In anul 2000, serviciile financiare se aflau pe locul 3 ca valoare, dupa domeniile auto si alcool, reprezentand 8% din totalul sponsorizarilor.

Sporturile care beneficieaza de cele mai multe sponsorizari sunt fotbalul, cu 38% din cele 6,7 miliarde de euro, si sporturile cu motor, cu o cota de 32%. Niciun alt sport nu depaseste 4% din totalul acestor sponsorizari.

Cercetarea a fost realizata de International Marketing Reports si a analizat 2.157 de contracte de sponsorizare in sportul european, realizate pentru anul 2007. International Marketing Reports este o companie britanica de consultanta in marketing, axata pe sport si televiziune digitala.

Urmărește Daily Business pe Google News