Aceasta a fost singura campanie romaneasca premiata la aceasta categorie.
„Suntem extrem de bucurosi ca aceasta campanie a fost atat de apreciata la festivalurile internationale de creatie. Ne doream sa castigam un premiu la Golden Drum si sa confirmam prin aceasta, inca o data, ca media poare fi si creativ” a declarat Corina Bernschutz, director in cadrul Starcom.
Campania „1 din 8 femei” – Avon Cosmetics a mai primit, pe langa distinctia de la Golden Drum, un Silver Lion la festivalul de publicitate Cannes Lions, si premiul pentru „Best Innovative Media” la Ad’Or.
Campania Avon „1 din 8 femei” a fost realizata de Alexandru Pomana – creative planner, Corina Bernschutz – director inovatie
Cristina Barla – account manager, Horea Mihoc – ambient planner
si Mircea Gheorghe – online director.
Starcom Romania este parte din Starcom MediaVest Group, printre clientii companiei numarandu-se Avon Cosmetics, Aviva, Kraft Foods Romania, Friesland, Glaxo Smith Kline, Procter&Gamble, Philip Morris.