Cancan a avut o audienta medie zilnica de 855.000 in octombrie 2009 – octombrie 2010, cu doar 0,5% (5.000 de cititori) mai mult fata de valul anterior SNA, din intervalul iulie 2009 – iulie 2010.
Cel mai citit cotidian din top 10 a fost, si in octombrie 2009 – octombrie 2010, tabloidul Click, din portofoliul Adevarul Holding, cu o audienta medie de 1,2 milioane de cititori pe zi, cu 4% mai putini fata de iulie 2009 – iulie 2010.
Al doilea cel mai citit cotidian central a fost Libertatea, tabloid marca Ringier, cu circa 1 milion de cititori pe zi in octombrie 2009 – octombrie 2010, in scadere cu 9% fata de iulie 2009 – iulie 2010.
[img=1113][/img]
Pozitia a treia a clasamentului este ocupata de Cancan.
Pe locul patru in topul celor mai citite publicatii centrale zilnice s-a clasat Gazeta Sporturilor. Ziarul de sport condus de Catalin Tolontan a atras o medie 706.000 cititori per aparitie in octombrie 2009 – octombrie 2010, cu 1% mai putin fata de valul precedent de masuratori SNA.
Adevarul, quality-ul editat de trustul lui Dinu Patriciu, se claseaza pe pozitia a cincea a clasamentului, cu o medie de 599.000 cititori pe zi in octombrie 2009 – octombrie 2010, in scadere cu 5% fata de valul anterior SNA.
Pro Sport, principalul rival al Gazetei Sporturilor, se claseaza pe pozitia a sasea in randul celor mai citite cotidiene centrale, cu o audienta medie de 562.000 cititori per aparitie in octombrie 2009 – octombrie 2010, in scadere cu 3% fata de iulie 2009 – iulie 2010.
Jurnalul National a atras o medie de 561.000 cititori potrivit celui mai recent val SNA, cu 4% mai mica fata de iulie 2009 – iulie 2010, ocupand locul sapte in clasamentul celor mai citite cotidiene centrale.
Evenimentul Zilei, cumparat de Bobby Paunescu de la Ringier la inceputul anului trecut, se claseaza pe pozitia a opta in top 10 cele mai citite publicatii cu aparitii zilnice. Ziarul a atras o audienta medie zilnica de 338.000 cititori, cu 13% mai mica fata de iulie 2009 – iulie 2010.
Penultimul loc din top 10 ii revine publicatiei de business Ziarul Financiar, cu circa 183.000 cititori per editie in octombrie 2009 – octombrie 20101, fata de 185.000 in iulie 2009 – iulie 2010, in scadere cu 1%.
Clasamentul este inchis tot de un cotidian de afaceri, Financiarul, editat de trustul Intact, care a atras o medie de 156.000 cititori zilnic in octombrie 2009 – octombrie 2010, cu 3% mai redusa fata de iulie 2009 – iulie 2010.
Articolul centralizeaza doar datele SNA disponibile pentru publicatiile contra cost.