- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Venituri de 200.000 euro in 6 luni dintr-un sistem de publicitate digitala in mall-uri

13 Aug, 16:32 • sergiu.mihalcea
Compania de publicitate indoor SPM Indoor Division estimeaza ca in semestrul al doilea va obtine venituri de 200.000 de euro din publicitatea rulata pe suporturile electronice Digital Frame amplasate in mall-uri, a spus pentru DailyBusiness.ro Razvan Constantinescu, general manager al companiei.
Venituri de 200.000 euro in 6 luni dintr-un sistem de publicitate digitala in mall-uri

Suportul publicitar Digital Frame a inregistrat 8 milioane de afisari (numar de vizualizari) in iulie, si peste 60.000 de vizitatori unici zilnici au urmarit campaniile derulate pe aceste suporturi, conform datelor monitorizate in premiera cu ajutorul sistemului de contorizare a traficului detinut de companie.

SPM Indoor Division detine in prezent 50 de suporturi de tip Digital Frame (foto) amplasate in 11 locatii de tip mall, toate fiind dotate cu acest sistem de contorizare.

„Nu avem de gand sa oferim acest sistem in franciza altor companii de publicitate indoor, este al nostru si vrem sa-l pastram, iar banii pe care i-am obtine din vanzarea sistemului nu conteaza in aceasta situatie (deoarece ofera un avantaj competitiv – n.r.). Estimam ca in semestrul al doilea suporturile Digital Frame vor aduce venituri de 200.000 de euro”, a explicat Constantinescu.

„Nu as putea spune cum vor fi influentate rezultatele financiare ale SPM Indoor Division de aparitia primelor rezultate ale sistemului de contorizare a traficului, dar cu siguranta oferind mai multe informatii, cumparatorii de publicitate vor putea sa vanda mai bine respectivul spatiu”, a adaugat acesta.

Suportul Digital Frame este dotat cu un sistem de contorizare ce are la baza un senzor de miscare, detectand prezenta umana in imediata lui vecinatate. Acest sistem permite astfel masurarea audientei unui suport publicitar, fiind primul si singurul mecanism de acest gen in locatiile de tip mall.

In interval de o luna s-au inregistrat 8.000.000 de afisari. Din punct de vedere statistic o persoana merge la mall de 4 ori pe luna, astfel ca Digital Frame-urile sunt vizualizate de 2.000.000 de vizitatori distincti/luna, deci de circa 60.000 vizitatori distincti/zi, conform companiei.

„Consideram ca aceste valori vor creste in intervalul septembrie-decembrie avand in vedere ca vacantele iau sfarsit, iar publicul tinta revine la shopping”, a spus Razvan Constantinescu, director general SPM Indoor Division.

SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor adversiting ce opereaza in centre comerciale de tip mall. Agentia ofera consultanta in alegerea locatiilor, inchiriere si decorare/neutralizare suporturi, productie publicitara, monitorizare. In prezent, in portofoliul de locatii SPM Indoor Division se gasesc 18 centre comerciale de tip mall, aflate atat in Bucuresti cat si in marile orase din tara.