Anul trecut, in perioada noiembrie – decembrie, valoarea medie lunara a cumparaturilor cu plata online prin card in magazinele care folosesc solutia ePayment a crescut cu 10% fata de luna octombrie din acelasi an, iar anul acesta se asteapta o evolutie de 30%.
„Sezonul sarbatorilor de iarna este foarte important pentru ca acum apetitul pentru cumparaturi creste, puterea de cumparare este peste nivelul mediu anual, iar magazinele online pot fi o solutie interesanta pentru cadouri sau alte achizitii de sezon”, a spus Sorana Kunst, marketing manager la ePayment.
Ea a precizat ca „totul depinde de cat de pregatiti vor fi comerciantii online sa atraga si sa multumeasca cumparatorii in aceasta perioada, pentru ca aceasta crestere sa fie posibila”.
Kunst a spus ca pentru magazinele ce activeaza in domeniul online sunt recomandate mesajele clare, orientate catre client, sustinute de servicii de calitate si o prezenta grafica atractiva.
„Cheia unei promovari eficiente a magazinului online este chiar magazinul. Spre deosebire de mediul clasic, in cel online decizia de cumparare se formeaza in primele secunde de la intrarea pe site si poate disparea la fel de repede daca aceasta nu respecta conditii esentiale de credibilitate”, este de parere Adriana Iordan, web marketing manager ePayment.
„Design-ul actualizat de sarbatoare, descrierile cuprinzatoare cu imagini ale produselor, instrumentele interactive si mesajele directe care cheama la actiune si alte elemente care dau credibilitate pot ridica rata de conversie din vizitatori in cumparatori cu pana la 2,5%”, a continuat aceasta.
Principalii concurenti ai ePayment, care este o companie a grupului de firme Gecad, pe segmentul platilor online din Romania sunt DotCommerce si PayPal.