Real Estate

A doua tranzactie mare de terenuri intr-o saptamana: Teren vandut cu 6 mil. euro la Constanta

29 Nov, 11:04 • cristina.mihai
Dedeman, cel mai mare retailer roman si liderul pietei de bricolaj, a cumparat un teren de 3,5 ha in Constanta, langa centrul comercial TOM, la un pret de 6 mil. euro, a anuntat departamentul de terenuri din cadrul Colliers International, care a intermediat tranzactia.
A doua tranzactie mare de terenuri intr-o saptamana: Teren vandut cu 6 mil. euro la Constanta

Aceasta este a doua tranzactie mare anuntata in ultimele 7 zile. Saptamana trecuta, tot Colliers a anuntat ca Interprime Properties a cumparat un teren in Capitala, la un pret evaluat de analistii din piata la 13 milioane de euro.

Pe
finalul unui an cu 5 inaugurari de magazine si cel putin tot atatea terenuri
cumparate, Dedeman si-a asigurat locatia pentru al doilea magazin in Constanta. Compania a inceput deja lucrarile la constructia magazinului, planificat
pentru deschidere la inceputul anului viitor.

Terenul este
situat in partea de nord a orasului, pe Bulevardul Tomis, in apropierea
centrului comercial TOM, in care opereaza Carrefour si Bricostore.

„Zona din jurul
centrului TOM are toate premisele pentru a se dezvolta ca schema dominanta in
Constanta pe segmentul de retail. Decathlon si Selgros au deja in constructie
magazinele in incinta complexului, in timp ce Kika a anuntat ca va demara in
cel mai scurt timp lucrarile pe terenul achizitionat cu cativa ani in urma”, a declarat Sinziana Oprea,
consultant in cadrul Colliers.

„Totodata, in dreptul zonei comerciale este in proces de executie in acest moment
proiectul de subtraversare a Bulevardului Tomis, solutie ce va gestiona
traficul generat de zona de retail in plina expansiune”, a mai spus Oprea. 

Dedeman, liderul pietei de bricolaj in Romania,
ramane in topul celor mai dinamici retaileri si in acest an, in care a fost de
departe printre cei mai activi cumparatori de terenuri. Deoarece pietele nu
sunt inca saturate pentru acest tip de spatii, orasele cu o populatie mai mare de
50.000 locuitori raman inca tinta retailerilor de tip „big box”, mai ales acolo
unde competitia este inca scazuta.

Si dezvoltatorii imobiliari au fost mai activi pe piata terenurilor in ultimii 2 ani. Vedeti care au fost cele mai importante tranzactii.