Astfel, Albert Craiciu a fost numit marketing director, o pozitie nou creata in cadrul Cocor, urmand sa se ocupe de elaborarea strategiilor de marketing pe termen scurt si mediu in contextul accentuarii mediului concurential.
La baza deciziilor strategice vor sta cercetari de piata cantitative si calitative pentru a putea cunoaste mai bine clientii actuali si potentiali, preferintele de shopping si afinitatile pentru anumite branduri.
Inainte de a se alatura companiei Cocor, Albert Craiciu a ocupat functia de deputy marketing director Anchor Grup SA pentru centrele comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania, iar timp de 5 ani a coordonat comunicarea la Ambasada Frantei – Institutul Francez.
Absolvent al programului de MBA de la INDE – CNAM Paris, Albert Craiciu are o experienta de 15 ani in marketing si comunicare si de 4 ani in retail.
In paralel, Cocor a externalizat activitatile de comunicare si relatii publice catre agentia Pi2 PR, cu care a colaborat anterior pe proiecte de social media. Agentia Pi2 PR a preluat din 2011 toate activitatile aferente implementarii strategiei de comunicare Cocor: media relations, event management, business to business communication, business to consumer communication etc.
„In perioada urmatoare, dorim sa crestem notorietatea magazinului Cocor pe piata de retail si sa crestem vizibilitatea brandurilor pe care le gazduim. Tocmai de aceea am ales sa extindem eforturile de marketing sub coordonarea lui Albert Craiciu si sa aplicam o campanie intensa de comunicare prin colaborarea cu agentia de comunicare Pi2 PR”, a declarat Dan Barbulescu, presedintele Consiliului de Administratie al Cocor S.A.
In urma deschiderii magazinului Cocor in octombrie 2010, compania care controleaz? centrul comercial, Cocor SA (COCR), a inregistrat in ultimul trimestru al anului 2010 o cifra de afaceri de 8,4 milioane de lei, dublu fata de aceasi perioada din 2009 si un profit din exploatare de 2,8 milioane de lei, egal cu cel bugetat.
Pi2 PR este o companie independenta de consultanta in comunicare fondata in 2008 de Mirela Pitu. Agentia ofera servicii de comunicare corporate si de brand, public affairs, media relations, online communication, business to business communication, business to consumer communication, event management, precum si managementul situatiilor de criza.
In urma unei investitii de 24,5 milioane de euro, Cocor s-a redeschis in octombrie 2010 cu o parcare de 200 locuri si o suprafata inchiriabila de 10.000 mp in care sunt gazduite atat branduri internationale, cat si creatii ale celor mai cunoscuti designeri romani.