- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Cariere

Schimbari neasteptate in top managementul Flanco Retail si eMag

21 Jan, 18:15 • adrian.mihaltianu
Actionarii companiilor eMag si Flanco Retail anunta schimbari in structurile de conducere ale acestora. Astfel, incepand cu luna februarie, Violeta Luca (foto) devine vice presedinte, director executiv eMag, pastrandu-si si pozitia de presedinte al Consiliului de Administratie Flanco Retail, iar Dragos Sirbu, product management director la Flanco Retail, a fost promovat in functia de CEO al companiei.
Schimbari neasteptate in top managementul Flanco Retail si eMag

Ca vice presedinte, director executiv
eMag, Violeta Luca va face parte din consiliul de conducere al
companiei si va coordona activitatile comerciale – de achizitii,
vanzari, marketplace, logistica, showroom-uri si category management.
Ea isi pastreaza functia de presedinte al Consiliului de
Administratie al Flanco Retail, ramanand implicata in conducerea
companiei la nivel strategic.

Violeta Luca s-a alaturat
managementului Flanco Retail in august 2011, ca marketing director.
Anterior Flanco, a lucrat timp de 8 ani in cadrul Whirlpool Romania,
ocupand incepand cu iunie 2007 functia de director comercial.
Absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, precum si a
numeroase cursuri de management, ea are o experienta de 13 ani in
domeniul electroIT.

Cu o experienta de 15 ani in retailul
electro-IT, Dragos Sirbu a parcurs intreg lantul ierarhic, de
la consultant de vanzari, la director de magazin, director de retail
si director de achizitii. Din 2012, s-a alaturat echipei Flanco, ca
director de vanzari, iar din luna februarie 2013, a preluat
conducerea departamentului de product management.

Sirbu este absolvent al Academiei de
Studii Economice din Bucuresti, Facultatea de Finante, Asigurari,
Banci si Burse de Valori.

Iulian Stanciu,
actionar eMag si actionar unic Flanco Retail, a declarat ca
promovarea lui Dragos Sirbu in pozitia de CEO asigura atat
continuitatea activitatilor companiei la nivel strategic si
operational, cat si dinamica accelerata pentru anii urmatori.

Retailer autohton de
produse IT&C, electronice si electrocasnice Flanco detine o retea
de 81 de magazine aflate in cele mai importante zone comerciale din
50 de orase si are un numar de 900 de angajati.
Flanco a
inregistrat la sfarsitul anului 2012 o cifra de afaceri de 137 de
milioane de euro si detine o cota de piata de 13% din vanzarile
realizate in magazine, fiind al doilea mare jucator din piata.

Lansat in 2001, eMag are in prezent 10
showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Bras?ov, Ploiesti, Cluj, Timisoara,
Constanta, Craiova, Oradea si Galati.


Update (22
ianuarie): Se formeaza un grup?

Avem o declaratie
din partea lui Iulian Stanciu, actionar unic Flanco Retail si
Director General eMAG, in legatura cu intrebarile aparute:

“Nu este un secret faptul ca am
privit cele trei companii la care detin actiuni (eMag, Flanco si
Network One Distribution, n.r.) ca pe un grup capabil sa
abordeze piata locala si regionala de retail pe mai multe cai, cu mai
multe instrumente si integrand experientele valoroase din online si
offline”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Iulian
Stanciu, actionar unic Flanco Retail si director general eMag.

Cu
promovarile succesive pe care le-am anuntat la eMag si Flanco facem
inca un pas in aceasta directie. Noile responsabilitati cumulate ale
Violetei Luca reflecta mai clar intentia noastra de a valorifica
sinergiile online/offline, iar promovarea lui Dragos Sirbu ne asigura
continuitatea ritmului de crestere peste medie la Flanco», a adaugat
Stanciu.

„Ca director general la eMAG, rolul meu ramane unul
activ, decizional si implicat in toate activitatile companiei, iar in
calitate de actionar al companiilor din grup, implicarea mea este de
coordonare la nivel strategic. Si pentru ca avem planuri ambitioase
de dezvoltare, am considerat ca este un moment bun sa redistribuim
rolurile strategice si sa ne consolidam echipa de management in
consecinta, prin aceasta serie de promovari”, a mai spus acesta.