Tehnologia ajută, dar și încurcă. Adam Stockley, în vârstă de 35 de ani, lucr ca livrator de mâncare și a rămas fără loc de muncă după ce nu a mai putut accesa contul de pe o platformă online de livrări din cauza unei erori a software-ului de recunoaștere facială. Problemele au apărut atunci când sistemul, care presupune realizarea unei fotografii în timp real pentru scanarea feței, nu l-a mai identificat după ce acesta și-a tuns barba, scrie „Metro”.
Adam lucra de șapte ani pentru această platformă, livrând mâncare și produse alimentare de la restaurante, fast-fooduri, magazine și supermarketuri direct la ușile clienților.
„Mi-am tuns barba și problema s-a agravat. Pur și simplu nu am fost recunoscut, nici măcar o dată”, a declarat bărbatul pentru sursa menționată.
După ce contul i-a fost dezactivat de trei ori în ultimele luni și a reușit revină pe platformă după ce a depus o cerere de reexaminare, din noiembrie contul lui Adam Stockley a fost blocat și acesta a rămas fără loc de muncă.
Citește și: Livrator de la Glovo, bătut de un fost deținut condamnat pentru tentativă de omor
Adam susține că a încercat să ia legătura cu reprezentanții firmei, însă spune că a fost ignorat.
În replică, platforma de livrare a spus că investighează cazul lui și a insistat că tehnologia aplicației de recunoaștere facială nu are nicio problemă.