Elon Musk trece la treburi serioase! Miliardarul a anunțat că mai multe conturi vor fi șterse în cele ce urmează de pe platforma Twitter. Concret, CEO-ul companiei se referă la cele inactive de câțiva ani, informează economedia.ro.
Elon Musk a anunțat ieri că toate conturile inactive de câțiva ani vor fi șterse de pe Twitter. CEO-ul companiei a adăugat că utilizatorii de pe platforma microblogging ar putea observa o scădere a numărului de urmăritori.
„Eliminăm conturile care nu au fost deloc active de ani de zile, așa că probabil veți vedea cum numărul de urmăritori va scădea”, a avertizat șeful rețelei de socializare într-un tweet.
Politica aplicației arată că utilizatorii trebuie să se conecteze la contul lor cel puțin odată la 30 zile pentru a evita eliminarea definitivă din cauza inactivității prelungite. Acestea nu sunt singurele schimbări din cadrul platformei.
Twitter a eliminat luna trecută bifa albastră de verificare din profilul a mii de oameni, inclusiv politicieni cunoscuți, jurnaliști și celebrități. Acest lucru se explică prin simplul fapt că Elon Musk a inclus în verificarea contului o parte a abonamentului Blue al platformei, o mișcare despre care a spus că va aborda problema conturilor bot de pe Twitter.
Totodată, la începutul acestei luni, CEO-ul companiei a „amenințat” că va reatribui contul de Twitter al National Public Radio unei alte societăți. Acest lucru s-a întâmplat după ce radiodifuzorul public a încetat să mai posteze conținut pe cele 52 fluxuri oficiale ale aplicației, în semn de protest împotriva unei etichete deținută de platformă, care sugera implicarea guvernului în conținutul său editorial.
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2023/05/intern-99.jpg)
Încă de când a cumpărat platforma pentru 44 miliarde de dolari, Elon Musk a luat mai multe decizii radicale, de la concedieri masive și până la diverse schimbări haotice. Twitter a fost abandonat sub conducerea miliardarului de mai mulți agenți de publicitate. Mulți analiști susțin că noua formulă de abonament plătit Twitter Blue este departe de a compensa veniturile pierdute deja.
Firma de cercetare Insider Intelligence a relatat în urmă cu puțin timp că veniturile platformei vor scădea cu 28% în acest an, tocmai pentru că agenții de publicitate nu au încredere în Musk. În paralel, miliardarul a declarat într-un interviu susținut pentru BBC că advertiserii se întorc, astfel, platforma este „pe cale să ajungă la un echilibru”.
CEO-ul companiei nu renunță la stilul lui, și de asemenea, este susținut de mai mulți dintre utilizatori. 1.5 milioane de oameni au răspuns sondajului inițiat de Musk pe platformă, atunci când a întrebat dacă feed-ul este mai interesant decât era în urmă cu 6 luni. Din acest punct de vedere, 46% participanți au răspuns „mai bine”.
Citește și: Averea lui Elon Musk se duce de râpă! În doar câteva zile, a pierdut 12.6 miliarde de dolari