FINANTE-BANCI

Cate terminale POS din Europa accepta plati contactless

07 octombrie 2013, ora 15:08   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Visa-Contactless-mare.jpg
Peste un milion de terminale POS care accepta platile contactless cu carduri Visa sunt instalate, in prezent, in Europa, iar in iulie 2013 europenii au facut 30 de milioane de tranzactii de acest gen, fata de 6,8 milioane in perioada similara din 2012..

Portofoliul Visa contactless a ajuns la 69 de milioane de carduri.

In perioada august 2012 - iulie 2013, consumatorii europeni au realizat 211 milioane de plati contactless.

In cele 12 luni de la lansarea campaniei 'Merge rapid cu Visa', a carei imagine a fost Usain Bolt (campion mondial la atletism), cheltuielile pe carduri Visa contactless au insumat 1,8 miliarde de euro.



Principalele piete contactless din Europa sunt Franta, cu 370.000 de tranzactii contactless in iulie 2013, Polonia, cu 13,7 milioane de tranzactii contactless in iulie 2013, Slovacia, cu 2,1 milioane de tranzactii, Spania, cu 1,7 milioane de tranzactii contactless in iulie 2013, Turcia, cu 670.000 de tranzactii contactless in iulie 2013 si Marea Britanie, cu 8,6 milioane de tranzactii contactless in iulie 2013.

Visa Europe este o companie de plati detinuta si operata de catre bancile membre si de catre alti furnizori de servicii de plati din 37 de tari europene.

In Europa, exista 470 milioane de carduri Visa si un euro din fiecare 6,75 euro cheltuiti este pe un card Visa.

Segmentul cardurilor de debit reprezinta aproape 80% din portofoliul Visa si cheltuielile efectuate cu carduri de debit Visa in Europa au totalizat 1.050 miliarde euro, in 2012.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
22/04/2014 15:08
:)
 
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 25 Octombrie 2020, 12:35
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter