Știri interne

44 de kilometri de linie de tramvai intră în reabilitare. Investiția depășește 1,8 miliarde lei

21 Nov, 12:11 • Bumbeneci Diana
Primăria Municipiului București are în plan să reabiliteze 44,8 kilometri de linii de tramvai. A fost lansată licitația pe SICAP, iar investiția depășește 1,8 miliarde lei.
44 de kilometri de linie de tramvai intră în reabilitare. Investiția depășește 1,8 miliarde lei

Primăria Capitalei anunță pe SICAP licitație pentru reabilitarea a 44,8 kilometri de linii de tramvai. Valoarea totală a proiectului este estimată la 1.885.671.179 lei. Contractul are ca obiect servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și lucrări de execuție. Proiectul va fi împărțit în 15 loturi, pentru liniile de pe mai multe artere, anunță Agerpres.

44 de kilometri de linie de tramvai intră în reabilitare

– Bulevardul Th. Pallady, Bulevardul 1 Decembrie 1918, Bulevardul Basarabia, Calea Călărașilor, Bulevardul Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan – lungime traseu 18 kilometri, cale dublă;

– Bulevardul Pache Protopopescu și Str. Traian – 1,9 kilometri, cale dublă;

– Sfântul Constantin, Strada Ionel Perlea, Strada Grigore Cobălcescu și traseul de pe B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, Bulevardul Gloriei, inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii – 6,7 kilometri cale dublă;

– Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului – 1,8 kilometri cale dublă;

– Bulevardul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor – 5,3 kilometri cale dublă;

Ai mai putea citi: Peste 8.300 de civili au fost uciși până acum în conflictul dintre Rusia și Ucraina

44 de kilometri de linie de tramvai intră în reabilitare. Investiția depășește 1,8 miliarde lei
44 de kilometri de linie de tramvai intră în reabilitare. Investiția depășește 1,8 miliarde lei

– B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și Bulevardul Dinicu Golescu – 1,81 kilometri cale dublă;

– Bulevardul Mărășești între Bulevardul Dimitrie Cantemir și Strada 11 Iunie – 0,7 kilometri cale dublă;

– Bulevardul Chișinău – 0,825 kilometri cale dublă;

– Bulevardul Basarabia de la intersecția cu B-dul 1 Decembrie 1918 până la cap terminal Republica – 1,2 kilometri cale dublă;

– Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet – 2 kilometri cale dublă;

– Bucla Gara de Est pe arterele B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului – 1,885 kilometri cale dublă;

– Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian – 0,690 kilometri cale dublă;

– Linia acces Depou Titan pe strada Nicolae Teclu – 0,4 kilometri cale dublă;

– Strada Dristorului între B-dul Camil Ressu și Strada Baba Novac – 0,22 kilometri cale dublă;

– Bulevardul Timișoara între Str. Valea Cascadelor și terminal CET Vest – 1,38 kilometri cale dublă.

Pentru evaluarea completă a lucrărilor, componenta financiară va reprezenta 67%, experiența experților cheie (concretizată în numărul de proiecte similare în care respectivii experți au îndeplinit același tip de activități) – 18 %, perioada de garanție acordată lucrărilor – 15 procente.

Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este de 4 ianuarie 2023.

Ai mai putea citi și: Încep înscrierile pentru o nouă sesiune Rabla pentru Electrocasnice. Iată etapele programului și sumele alocate pentru finalul anului 2022

Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult