- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Afacerea poloneză care deschide 1.000 de noi magazine în România. Unde găsim noile locații

12 May, 10:30 • Bocioacă Bianca
Se deschid 1.000 de noi magazine în România. O mică afacere se extinde rapid în țara noastră, producând miliarde de euro anual.
Afacerea poloneză care deschide 1.000 de noi magazine în România. Unde găsim noile locații

Proprietarul polonez al lanțului de magazine FROO a anunțat că se deschid 1.000 de noi magazine în România. Acesta a accesat fonduri de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare tocmai pentru a finanța extinderea lanțului de magazine atât în țara noastră, cât și în Polonia.

Rețeaua de magazine poloneză Żabka a intrat, în 2024, sub brandul Froo. Sub această siglă au fost deschise deja peste 50 de magazine în București, Ilfov și Pitești. Compania intenționează să se extindă cu până la peste 1.000 de noi locații în țara noastră, dar și în Polonia, în următorul an. La nivel mondial, grupul Żabka are în proprietate peste 11.000 de magazine Froo.

Citește și: Cum arată casa de 75 mp în care Nicușor Dan locuiește cu chirie. Primarul Capitalei vorbește despre nuntă: „O să fie în familie, fără paradă”

1.000 de magazine noi în România

Froo se alimentează din România, de unde findurile se ridică la circa 11 milioane de euro. Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) a subscris 140 de milioane de zloți (32,9 milioane euro) într-o emisiune de un miliard de zloți a primei obligațiuni legate de sustenabilitate lansată de către Żabka Group.

Subscrierea băncii va fi direcționată către finanțarea costurilor operaționale și a cheltuielilor de capital al companiei în Polonia și Româmnia. BERD a oferit sprijin grupului polonez atît din postura de acționar, cât și ca furnizor de finanțare încă din anul 2017.

Żabka își dorește ca până în 2028 numărul clienților finali din românia să se dubleze, după cum au transmis chiar reprezentanții grupului polonez.

Citește și: Horoscop 12 mai. Zi de cotitură pentru toate zodiile. Schimbări neașteptate și decizii care îți pot schimba viața

În urmă cu doi ani, magazinele Froo au avut peste trei milioane de clienți zilnic. Veniturile lor au urcat la 4,6 miliarde de euro. Grupul polonez mai deține și magazinele autonome Nano, servicii de  Żabka., potrivit fanatik.ro.

Urmărește Daily Business pe Google News