- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Afacerile lui Dorinel Umbrărescu au depășit miliardul de euro. „Regele Asfaltului” are în derulare și contracte cu CNAIR de aproape cinci miliarde de euro

22 Sep, 12:08 • Bumbeneci Diana
Afacerile lui Dorinel Umbrărescu au depășit miliardul de euro. „Regele asfaltului” e proprietarul firmelor cu cele mai multe contracte pentru autostrăzile din România.
Afacerile lui Dorinel Umbrărescu au depășit miliardul de euro. „Regele Asfaltului” are în derulare și contracte cu CNAIR de aproape cinci miliarde de euro

Afacerile lui Dorinel Umbrărescu au depășit miliardul de euro. „Regele asfaltului” este proprietarul firmelor cu cele mai mari contracte în infrastructura din România, iar în ultima perioadă este implicat în scandalul muncitorilor decedați în urma exploziei de la Călimănești.

Afacerile lui Dorinel Umbrărescu au depășit miliardul de euro

Sunt trei ipoteze: fie compania Transgaz care ar fi îngropat conductele prea aproape de suprafaţă, fie firma lui Dorinel Umbrărescu, care nu este clar dacă a comunicat avertismentul subcontractorului sau fie chiar subcontractorul, care nu ar fi luat măsurile de siguranţă.

Ai mai putea citi și: Locuințele se scumpesc oficial! Câți bani vor da românii pe case, începând cu 2024

Iată şi afacerile lui Dorinel Umbrărescu, zis şi „regele asfaltului”, care au depășit miliardul de euro.

Constructorul moldovean are în derulare contracte cu CNAIR de aproape cinci miliarde de euro și are în execuție peste 430 de kilometri de autostradă.

Printre proiecte se numără şi loturi din Autostrada Lugoj-Deva, Autostrada Transilvania şi Autostrada A0 Bucureşti Nord.

Ce contracte mai are firma lui Dorinel Umbrărescu cu CNAIR. „Regelui asfaltului” – contracte de aproape 5 miliarde de euro cu CNAIR

– Autostrada Lugoj – Deva, lotul 2 Margina – Holdea (9 km, din care 2 km cu tuneluri) – 1,8 miliarde lei

– Autostrada Transilvania, lotul Mihăești – Zimbor (30 km) – 1,6 miliarde lei

– Autostrada Transilvania, lotul Zimbor – Poarta Sălajului (12 km) – 836 milioane lei

– Autostrada București Nord A0, lotul 2 (19 km) – 831 milioane lei

– Autostrada București Nord A0, Lotul 4 (4,5 km) – 312 milioane lei

– Drum Expres Craiova – Pitești, lot 3 (32 km) – 780 milioane lei (suplimentare de 110 milioane lei)

– Drum Expres Craiova – Pitești, lot 4 (32 km) – 617 milioane lei

– Drum Expres Brăila – Galați (12 km) – 371 milioane lei

– Autostrada Moldovei A7, Lotul 1 Buzău – Focșani (4,6 km) – 689 milioane lei

– Autostrada Moldovei A7, Lotul 2 Buzău – Focșani (30,8 km) – 1,3 miliarde lei

– Autostrada Moldovei A7, Lotul 3 Buzău – Focșani (36,1 km) – 1,4 miliarde lei

– Autostrada Moldovei, A7 Lotul 4 Buzău – Focșani (10,94 km) – 760 milioane lei

– Autostrada Moldovei, A7 Lotul 1 Focșani – Bacău (36 km) – 2,66 miliarde lei

– Autostrada Moldovei, A7 Lotul 2 Focșani – Bacău (39 km) – 2,8 miliarde lei

– Autostrada Moldovei, A7 Lotul 3 Focșani – Bacău (22 km) – 1,7 miliarde lei

– Autostrada Moldovei, A7 Lotul 1 Bacău – Pașcani (30 km) – 1,8 miliarde lei

– Autostrada Moldovei, A7 Lotul 2 Bacău – Pașcani (19 km) – 1,4 miliarde lei

– Autostrada Moldovei, A7 Lotul 3 Bacău – Pașcani (29 km) – 1,7 miliarde lei

– Centura Galați (30 km) – 705 milioane lei

– Podul peste Siret Cosmești – 185 milioane lei.

Te mai poate interesa și: Marcel Ciolacu face noi declarații despre viitoarele măsuri fiscale: „Vrem să stimulăm munca cinstită”

Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult