- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Agenția românească de marketing Limitless Agency încheie anul cu o cifră de afaceri de 4 milione de euro!

15 Dec, 20:36 • Cornel Ghimeșan
Limitless Agency, compania românească de marketing digital, încheie anuul pe plus cu o cifră de afaceri de 4 milioane de euro. Succesul enorm îi motivează să intre pe piețele din străinătate, dar și să investească în tehnologii moderne.
Agenția românească de marketing Limitless Agency încheie anul cu o cifră de afaceri de 4 milione de euro!

Compania românească de marketing digital Limitless Agency încheie anul cu o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de euro în acest an şi vrea să se extindă anul viitor în SUA şi în Marea Britanie.

„Limitless Agency, una dintre principalele companii din marketing digital din România, lider de piaţă în tehnologie de marketing şi servicii PPC şi SEO, anunţă o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de euro în acest an şi plănuieşte extinderea pe primele pieţe externe, în SUA şi în Marea Britanie, în 2023”, anunţă compania, potrivit News.ro.

Limitless Agency vrea să cucerească lumea

Pe lângă intrarea pe noi pieţe, compania va investi în îmbunătăţirea serviciilor şi consolidarea echipelor de SEO, PPC şi Data Analytics.

„Stabilitatea avută pe piaţa românească, alături de expertiza echipei, suita de tehnologii avansate şi strategia corectă în business, ne oferă toate perspectivele pentru a atinge noi orizonturi şi a dezvolta şi mai mult compania. Lansarea pe pieţe internaţionale este parcursul firesc pentru compania noastră, iar 2023 este momentul oportun pentru decizii importante şi noi investiţii, inclusiv pe piaţa locală unde continuăm să creştem organic”, declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.

Totodată, reprezentanţii companiei subliniază că agenţiile de marketing digital vor continua să îşi îmbunătăţească serviciile şi, în plus, din ce în ce mai mulţi furnizori externi vor intra pe piaţa românească, iar diferenţa se va face prin tehnologie.

Alte articole: O zi liberă va fi anulată! Guvernul vrea să strângă bani pentru apărare. „Avem război în Europa și trebuie să ne întărim apărarea”

„În acest an, am alocat resurse suplimentare departamentului de Data & Analytics, întrucât există o cerere din partea pieţei de analiză şi interpretare a datelor. Lucrăm în continuare în crearea unor dashboarduri cât mai avansate şi uşor de interpretat atât de antreprenori, cât şi de către departamentele de marketing cu care lucrăm pentru a-i ajuta să ia decizii cât mai rapid. Ca agenţie, trebuie să avem o înţelegere clară a modului în care gestionăm bugetele, pentru a putea optimiza costurile şi a creşte rentabilitatea campaniilor”, explică Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.

În ultimii ani, Limitless Agency a investit aproximativ 300.000 de euro în dezvoltarea de noi tehnologii, în special în automatizări de marketing şi date pentru optimizarea dinamică a campaniilor digitale, cum sunt cele care rulează în Google Shopping Ads. Compania continuă să investească, mai ales că piaţa devine matură şi concurenţa devine mai strânsă.

„2023 va fi anul inteligenţei artificiale (AI). Atât piaţa, cât şi agenţiile de marketing digital vor miza pe automatizări şi AI, iar cei care nu o vor face credem că vor avea foarte mult de pierdut. Clienţii sunt din ce în ce mai informaţi şi încep să ceară lucruri mai complexe, de aceea investiţiile continue sunt cea mai sigură cale pentru a-ţi atinge obiectivele în business: să îţi dezvolţi compania, să creşti vânzările clienţilor, să devii un reper pe piaţă şi să consolidezi încrederea clienţilor în serviciile şi echipa ta şi să atragi noi clienţi.

Astfel, încheiem anul cu un portofoliu solid de 300 de clienţi din aproape toate domeniile din ecommerce, cu un business stabil şi cu perspectivă de creştere pe piaţa de marketing digital, care se apropie de maturitate şi în care nu vei mai putea rezista dacă nu investeşti în tehnologie. Iar prin tool-uri unice, dezvoltate intern, şi investind în alte noi automatizări, avem prin tehnologii moderne cel mai mare atu al companiei noastre pe o piaţă în care concurenţa este tot mai strânsă”, declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.

Agenția românească de marketing Limitless Agency încheie anul cu o cifră de afaceri de 4 milione de euro!
Agenția românească de marketing Limitless Agency încheie anul cu o cifră de afaceri de 4 milione de euro!

Piaţa de marketing digital din România este în creştere, chiar dacă într-un ritm mai lent decât în pandemie. Deşi încă nu a atins nivelul maxim de maturitate, comparativ cu acum 10 ani, când toate business-urile de profil erau la început, în prezent, din punct de vedere al competenţelor online, tehnologiei, tool-urilor şi proceselor, piaţa de marketing digital locală a avansat suficient de mult, încât poate fi comparată cu pieţe mature ca Marea Britanie sau Germania, potrivit unei analize Limitless Agency.

Limitless Agency este rezultatul fuziunii a două dintre cele mai mari agenţii de marketing online din România, MoLoSo, specializată în servicii de Pay-Per-Click (PPC), şi SEO Cupcake, specializată în servicii de SEO – optimizarea paginilor web în motoarele de căutare, care a avut loc la mijlocul anului 2022.

Cu peste 10 ani de expertiză în marketing digital şi rezultate atinse pentru 1.800 de companii, Limitless Agency oferă o gamă completă de servicii de promovare – SEO, PPC, creare de campanii online, strategie, implementare şi marketing automatizat. Cu o echipă solidă de peste 100 de experţi în promovare digitală, Limitless Agency realizează campanii de impact în mediul digital pentru companii din industriile fashion, home&deco, IT&C, pharma, bricolaj şi altele. Compania gestionează bugete de 40 de milioane de euro anual şi este partener Google, Meta, Tik Tok şi Huawei Ads.

Citește și: Un cuplu de români a plătit prețul unui apartament pentru o vacanță de Revelion: 70.000 de euro pentru un pachet de 10 zile în Asia

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult