- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Alertă în magazinele Pepco! Mai multe produse au fost retrase urgent de la raft

09 Apr, 14:36 • Fundeanu Madalina
Pepco retrage de la raft mai multe produse. Este alertă în toate magazinele!
Alertă în magazinele Pepco! Mai multe produse au fost retrase urgent de la raft

Compania Pepco Germany GmbH a transmis un anunț important cu privire la retragerea de la comercializare a mai multor produse. Decizia a fost luată din considerente legate de siguranță și conformitate cu normele, conform informațiilor prezentate de știripesurse.ro.

Pepco retrage de la raft mai multe produse

Compania a anunțat rechemarea mai multor creioane colorate și creioane cu următoarele numere de articol: PLU 344664, PLU 347467, PLU 349916, PLU 351997, PLU 596332, PLU 599150, PLU 599152, PLU 599153. Potrivit comunicatului companiei, s-au identificat niveluri ridicate de plastifianți în aceste produse.

Pepco a identificat diferite probleme în aceste produse, inclusiv prezența excesivă de plastifianți.

„Vă rugăm să îndepărtați imediat aceste produse din preajma copiilor!”, a transmis compania.

Ai mai putea fi interesat și de: Super-ofertă Digi RCS-RDS: vouchere de 1.000 de lei și abonament redus cu 50% timp de patru luni. Cine poate beneficia de promoție

Pepco
Pepco

Retragerea jucăriei Roată de olar

Mai mult de atât, Pepco a anunțat rechemarea jucăriei Roată de olar cu numărul de articol PLU 596629. Potrivit comunicatului emis de companie, s-a identificat un conținut excesiv de plumb în lutul folosit în fabricație.

Compania recomandă ca acest produs să nu fie lăsat la îndemâna copiilor.

Retragerea tăvii de copt Premium

Pe lângă aceasta, Pepco a anunțat rechemarea tăvii de copt Premium cu numărul de articol PLU 348845. Teste interne au relevat că stratul de acoperire al produsului poate să se desprindă.

Clienții sunt informați că pot returna produsele achiziționate la cel mai apropiat magazin Pepco. Costurile achiziției vor fi rambursate fără a fi necesară prezentarea unui bon fiscal.

Retailerul polonez are o gamă variantă de produse pe care le comercializează, printre acestea numărându-se: îmbrăcăminte, jucării, bunuri de uz casnic și mobilier. Strategia acestuia se bazează pe discount-uri și prețuri mici, reușind astfel rapid să-și asigure o poziție foarte bună pe piața din țara noastră.

Astfel, în România, compania a ajuns la o rețea de peste 400 de magazine. Țara noastră a devenit a doua cea mai mare piață pentru companie, după Polonia, unde deține o rețea de 1.167 magazine.

Vezi mai multe știri despre: Ambalajele SGR, falsificate! Ministrul Mediului trage un semnal de alarmă: „Unul dintre riscuri este acela de a ne trezi că sistemul este fraudat”