- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

C&A deschide patru noi magazine în 2024: „Avem în plan să extindem reţeaua“

24 Apr, 19:58 • Alexe Raluca
Retailerul C&A, un important actor pe piața modei din România, are deja peste 50 de unităţi de mari dimensiuni pe piaţa locală, unde are parte de un profit mulțumitor.
C&A deschide patru noi magazine în 2024: „Avem în plan să extindem reţeaua“

Retailerul de modă C&A, unul dintre cei mai importanţi actori din piaţa de profil din România, va deschide în acest an patru magazine pe plan local, faţă de trei unităţi în 2023.

Citește și: În doar jumătate de an, retailerul ucrainean Aurora a ajuns la 10 magazine în România. Care sunt următoarele orașe în care se extinde

C&A deschide patru noi magazine în 2024

Inaugurările din 2023 şi 2024 vin după mai mulţi ani de pauză pentru compania care a intrat în România în 2009. Retailerul s-a rezumat la doar câteva magazine din țară, dar după profiturile înregistrate s-a decis extinderea rețelei.

„Avem în plan să ne extindem reţeaua şi, totodată, să renovăm unele magazine deja existente. Spre exemplu, în 2024, vrem să inaugurăm patru magazine în Piteşti (Argeş Mall), Giurgiu (Aurora Retail Park) şi Bucureşti”, spun reprezentanţii companiei.

În Capitală deja a fost deschis un magazin în martie, în complexul Cosmopolis. Spre comparaţie, anul trecut, C&A a inaugurat trei unităţi în Piteşti, Alba Iulia şi Calafat şi a relocat magazinul din Iaşi.

Retailerul de modă C&A a intrat în România în 2009, pariind pe magazine de mari dimensiuni şi pe preţuri sub medie. Astăzi, sunt peste 50 de unităţi pe plan local, cu afaceri de 524 mil. lei în 2022, ultimul an pentru care există date publice.

De asemenea, C&A a decis să și scadă prețurile articolelor vestimentare comercializare. Astfel, în anul 2024, prețurile din magazine vor fi, în medie, cu 10% mai mici decât în celelalte țări europene pentru produse similare. Pentru anumite produse cu volum mare de vânzări din fiecare categorie, C&A va putea, prin această inițiativă, să aducă prețurile la niveluri anterioare inflației.

Decizia a fost luată ca urmare a provocărilor curente din mediul economic din România. Prin modificarea prețurilor, compania își respectă misiunea, continuând să le ofere clienților săi articole de îmbrăcăminte de calitate și durabile la un preț accesibil.

Citește și: Probleme pentru gigantul Pepco. Retailerul prezent și în România anunță o scădere a vânzărilor