- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Care este averea restaurantului iubit, McDonald’s? Peste jumătate din total este în România

27 Apr, 10:10 • Constantin Cristina
Peste jumătate din averea imobiliară totală a McDonald's se află în România. Iată cât costă terenurile, restaurantele și echipamentele restaurantului iubit.
Care este averea restaurantului iubit, McDonald's? Peste jumătate din total este în România

Averea imobiliară a restaurantului McDonald’s România este alcătuită din clădiri, restauratele și terenurile deținute în proprietate, inclusiv echipamentele folosite în operațiuni, fiind în valoare de 82 milioane de euro, a informat zf.ro.

Citește și: Preţuri mai mari, produse mai puține în meniul McDonald’s. Acţiunile au scăzut cu 2%

Care este averea restaurantului iubit, McDonald’s

„La data de 31 decembrie 2022, grupul a reevaluat toate terenurile şi clădirile sale. În România, valoarea acestor active deja existente a crescut cu 10,8 mil. euro”, spun reprezentanţii Premier Capital, grupul maltez care deţine franciza brandului american pe mai multe pieţe.

Peste jumătate din averea totală a restaurantului este în România, cu 96 de restaurante, fiind cea mia importantă piață de grup ca vânzări. Restaurantele se regăsesc și în țări precum, Grecia, Estonia, Letonia, Lituania, Malta și România.

McDonald's
McDonald’s

La finele anului trecut, maltezii dețineau 174 de restaurante, cu opt mai multe decât în 2021.

În momentul preluării companiei de către Premier Capital de la americani, mai exact în 2016, a cumpărat și terenurile și restaurantele în proprietate împreună cu echipamentele, nu doar operațiunile.

Grupului i se adaugă și activele, fiind evaluate la 42 mil. euro, pentru care compania are drept de folosință. McDonald’s a optat de la începutul intrării pe piață, pe concesiuni pe zeci de ani, asta în cazul spațiilor pe care nu le deține.

De asemenea, reprezentanții companiei nu au dezvăluit niciodată numărul exact al restaurantelor pe care le are în proprietate, însă au lăsat să se înțeleagă că ar fi de ordinul zecilor.

„Peste 45% dintre colegii noștri fac parte din Generația Z, iar mulți dintre aceștia se află la primul job. De aceea e important să fim atenți la nevoile lor și să menținem deschis dialogul dintre noi. Iar ceea ce ne interesează atunci când ne uităm la un candidat este pasiunea lui, îndemânarea și disponibilitatea pentru lucrul în echipă. În același timp, vrem ca tinerii să știe că McDonald’s îi sprijină pentru a-și atinge potențialul, prin programe interne cum sunt Bursele McDonald’s, care răsplătesc rezultatele academice și profesionale ale angajaților studenți, sau Manager Trainee, un program accelerat de pregătire profesională în cadrul companiei”, a declarat Paul Drăgan, Director General McDonald’s România.

Alte articole: McDonald’s face 1.000 de angajări în România. Care sunt posturile disponibile şi ce salarii se oferă