- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

eBay intră puternic pe piața românească! Compania americană creează o platformă pentru micii întreprinzători

23 May, 20:25 • Constantin Cristina
Compania americană, eBay este unul dintre cei mai mari jucători globali din comerțul online, care intră pe piața din România prin care vrea să creeze o platformă pentru micii întreprinzători.
eBay intră puternic pe piața românească! Compania americană creează o platformă pentru micii întreprinzători

eBay intră pe piața puternic pe piața din România pentru a crea o platformă prin intermediul căreia întreprinderile mici și mijlocii de pe piața locală să își vândă produse și servicii, potrivit profit.ro.

Citește și: Fostul CEO al platformei de criptomonede FTX eliberat pentru o cauțiune de 250 de milioane de dolari

eBay intră puternic pe piața românească

Platforma va fi pusă la dispoziție pe piața locală de la 1 iunie, în colaborare cu Poșta Română. România este una dintre țările cu cea mai rapidă creștere din portofoliul de piețe energente, potrivit Michael Sokolovsky, Head of Communications & Marketing eBay EMEA emerging markets.

„Prin programul e-export nation ajutăm IMM-urile românești să fie vizibile pentru cei 133 de milioane de cumpărători activi pe care eBay îi are în 190 de piețe din întreaga lume. Le oferim sfaturi practice pentru a putea folosi eficient serviciile și oportunitățile de export, precum și multe alte beneficii de economisire a costurilor. În esență, le arătăm cum pot să-și dezvolte afacerea și să se extindă la nivel global”, a susținut Sokolovsky.

eBay
eBay

 

„Tariful Poștei pentru clienții înrolați pe această platformă va începe de la 21 lei, care include un discount de 10%. În urma unei comenzi plasate pe eBay, curierul Poștei Române va ridica coletul de la sediul firmei care a primit comanda și va livra, într-un interval cuprins între 3 și 10 zile, coletul la domiciliul celui care a comandat produsul sau serviciul”, a explicat și șeful operatorului poștal, care a menționat că și eBay va oferi facilități clienților, cum ar fi un anumit număr de listări gratuite.

Șeful operatorului poștal a menționat care sunt obiectivele acestei colaborări în următoarele 12 luni, însă acesta nu a făcut publice anumite cifre.

„Nu avem un obiectiv. Vrem să permitem IMM-urilor din România să vândă produse și servicii în afara țării. În funcție de reacția clienților, parteneriatul poate suferi modificări”, a afirmat directorul general al Poștei Române.

Alte articole: Conflict de interese la nivel înalt! General Motors oprește plata publicității pe Twitter după ce Elon Musk a finalizat achiziția platformei