- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Flanco și-a extins rețeaua cu două noi magazine într-o singură săptămână. Retailerul plănuiește un rebranding complet până în 2026

25 Apr, 13:56 • Adrian Popovici
Rețeua de magazine Flanco a deschis două noi locații în ultima săptămână. Astfel, primul magazin a fost deschis în Capitală, în complexul Vitanis, asta în timp ce al doilea a fost inaugurat în Pitești, în Argeș Mall.
Flanco și-a extins rețeaua cu două noi magazine într-o singură săptămână. Retailerul plănuiește un rebranding complet până în 2026

Pe 19 aprilie a fost inaugurat noul magazin Flanco din Capitală, amplasat la etajul 1 al parcului comercial Vitantis. Acesta marchează al 11-lea punct de vânzare din București. În plus, pe 25 aprilie, compania a deschis al patrulea magazin în Pitești, situat în cel mai recent centru comercial al județului: Argeș Mall, transmite Economica.

„Toate noile magazine pe care le vom deschide vor fi amenajate potrivit noii poziționări”, spune Ovidiu Nicușan, Director de marketing Flanco Smart Discounter.

„Deși clienții noștri pot deja să găsească în toate magazinele rețelei ofertele noastre tip Smart Discounter, locațiile nou deschise se evidențiază prin elementele de branding și de promovare actualizate, precum și prin amplasarea unei scene dedicate celor mai importante discounturi ale momentului, chiar la intrarea în magazin”, a adăugat acesta.

În noile sale magazine, Flanco scoate la vânzare o gamă variată de produse din gama IT&C, precum și articole de uz zilnic, cum ar fi cafeaua sau detergent. De asemenea, oferta cuprinde Discounturi de o Zi sau Discounturi de Weekend care, după cum explică lanțul de magazine, le oferă clienților posibilitatea de a achiziționa produse de calitate, de la branduri consacrate, la prețuri competitive.

„Portofoliul nostru vast de servicii și de instrumente de creditare rămâne valabil, va fi într-o continuă dezvoltare, astfel încât clienții să aibă acces cât mai simplu și cât mai rapid la tehnologia dorită. Returul gratuit în 45 de zile cu banii returnați pe loc, rezervarea cu ridicare din magazin, programul Rabla activ pe tot parcursul anului sau opțiunea de asigurare a produselor – toate sunt facilități care să vină în sprijinul clientului și să îi ofere un plus de siguranță, de accesibilitate și de satisfacție”, completează Ovidiu Nicușan.

Flanco
Flanco

Flanco trece printr-un proces de rebranding

Anul acesta, Flanco Smart Discounter trece printr-un proces de rebranding în 10 dintre cele mai importante magazine ale sale, extinzându-se ulterior la alte 70 de locații în 2025. Planul este ca până în 2026 toate punctele de vânzare să opereze sub noua identitate.

Flanco vrea să fie primul Smart Discounter  de pe piața produselor IT din România. Cu o echipă de peste 1.500 de angajați, compania deține o rețea de 158 de magazine, distribuite în cele mai importante zone comerciale din 113 orașe ale țării.

Citește și: Schimbare uriașă în magazinele Flanco! Apare un concept complet nou în România